سبک زندگی شهید سلیمانی تراز انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4009953
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
فرمانده نیروی انتظامی البرز:

سبک زندگی شهید سلیمانی تراز انقلاب اسلامی است

فرمانده نیروی انتظامی البرز با بیان اینکه سبک زندگی و مکتب حاج قاسم تراز انقلاب اسلامی است و باید در جامعه نهادینه شود، گفت: ما هرچقدر بتوانیم مکتب شهید سلیمانی را در جامعه بیشتر رونق بدهیم، امنیت و آرامش بیشتری به کشور تزریق کرده‌ایم.

سردار سلیمانی

به گزارش ایکنا از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، 11 آبان‌ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته مقاومت و سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی متعلق به ایران و شیعیان نیست، بلکه حاج قاسم یک چهره بین‌المللی است که اقدامات ماندگاری را برای منطقه و جهان انجام داد.

وی با بیان اینکه با توجه به فروکش‌ کردن تب کرونا در کشور باید مراسمی در شأن جایگاه شهید سلیمانی در کشور برگزار شود، افزود: سالروز شهادت حاج قاسم، سالروز شکسته‌ شدن هیمنه پوشالی استکبار جهانی است، چراکه تا این روز کشوری به تأسیسات آمریکا حتی فکر حمله نمی‌کرد، اما در این روز ایران مقتدر تأسیسات دشمن را مورد هجوم قرار داد و آنها جرئت پاسخ به این حمله را به خود ندادند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به نقش درخشان شهید سلیمانی در تاریخ انقلاب، بیان کرد: ضرورت دارد تا در سطح کشور و استان کمیته‌هایی تشکیل شود تا برای هر دستگاه در هفته مقاومت وظیفه‌ای تعیین شود.

وی با بیان اینکه پیشنهاد این است که ریاست این کمیته به نماینده ولی‌فقیه در استان واگذار شود، ادامه داد: با توجه به جامعه‌نگری و اشرافیتی که آیت‌الله حسینی همدانی بر مسائل و موضوعات کشور و استان دارند، بدون شک تدابیر و رهنمودهای شأن در این موضوع راه‌گشا خواهد بود.

محمدیان ضمن اعلام آمادگی نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و نظم و انضباط ترافیکی مراسم‌ هفته مقاومت، تصریح کرد: پیشنهاد این است که با گره‌ زدن مراسم حاج قاسم به توسلات اهل بیت(ع)، نام و جایگاه حاج قاسم سلیمانی را در تاریخ ماندگار کنیم.

وی با بیان اینکه سبک زندگی و مکتب حاج قاسم تراز انقلاب اسلامی است و باید در جامعه نهادینه شود، گفت: ما هرچقدر بتوانیم مکتب شهید سلیمانی را در جامعه بیشتر رونق بدهیم، امنیت و آرامش بیشتری به کشور تزریق کرده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با اشاره به لزوم حمایت از انجمن‌های مردم نهاد فعال در زمینه گسترش مکتب حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: ما باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مکتب شهید سلیمانی در طول سال به زندگی مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان گرده بخورد.

انتهای پیام
captcha