اختتامیه چهل و یکمین مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نهاجا برگزار شد + عکس
کد خبر: 4010410
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

اختتامیه چهل و یکمین مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نهاجا برگزار شد + عکس

آیین اختتامیه مرحله سراسری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی هوایی ارتش و بیستمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه هوایی ستاری برگزار شد.

مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نهاجا به گزارش ایکنا، آیین اختتامیه مرحله سراسری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نهاجا و بیستمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه شهید ستاری در ستاد نیروی هوایی ارتش، 11 آبان‌ماه، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا، امیرسرتیپ دوم طالب‌زاده، معاون هماهنگ‌کننده این نیرو و سرهنگ مهدی میدانی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی آجا به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

طی این مراسم، سرهنگ مهدی میدانی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش با اشاره به روند روبه رشد فعالیت‌های قرآنی در نهاجا، گفت: نیروی هوایی ارتش توانسته در بحث اشراف ارزیابی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش، رتبه برتر را کسب کند و این افتخاری ارزشمند است.

وی به اهمیت فعالیت‌های قرآنی در ارتقا و توان نظامی کارکنان اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای برنامه‌های نوآورانه و خلاقانه به ویژه در عرصه حفظ و مفاهیم قرآن، می‌توان آموزه‌های کلام وحی را در بطن و متن زندگی کارکنان و دانشجویان آورد.

در ادامه سرگرد سید‌محسن مصطفوی‌زاده، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا گفت: در این مسابقات، پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان توانست حائز رتبه نخست، پایگاه هوایی شهید نوژه همدان حائز رتبه دوم، پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز حائز رتبه سوم و مرکز آموزش شهید خضرایی  مقام چهارم را کسب کنند.

حسن ختام این مراسم تجلیل از تعدادی از برگزیدگان این دوره از مسابقات به صورت نمادین با اهدای هدیه و لوح تقدیر بود. همچنین لوح تقدیر برگزیدگان هر رشته همراه با جوایز به پایگاه‌های مربوطه ارسال شده است.

انتهای پیام
captcha