همسر شیخ علی سلمان: چیزی جز ایستادگی و مقاومت از او ندیدیم
کد خبر: 4011064
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

همسر شیخ علی سلمان: چیزی جز ایستادگی و مقاومت از او ندیدیم

همسر شیخ علی سلمان از رهبران شیعه دربند رژیم بحرین گفت: حکم حبس ابد وی بسیار سنگین و دردناک است و اظهار امیدواری کرد که وی به زودی بدون قید و شرط آزاد شود. وی افزود: در این مدت چیزی جز پایداری و استقامت از او ندیدیم.

 شیخ علی سلمان

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، علیاء رضی همسر شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین که در زندان رژیم آل خلیفه در منامه به سر می‌برد صدور حکم حبس ابد برای همسرش را تکان دهنده و دردناک خواند و ابراز امیدواری کرد که به زودی بدون قید و شرط آزاد شود.

 رضی که به مناسبت یکمین سال صدور حکم حبس ابد علیه همسرش با المیادین گفتگو می‌کرد، این حکم را تکان دهنده و دردناک خواند و گفت که سخت ترین قسمت آن، فکر کردن به این موضوع بود که چگونه به دو دخترش بگوید.

رضی با اشاره به اینکه علی رغم بی رحمانه بودن این حکم، با توجه به ماهیت پرونده و اتهاماتی که به شیخ سلمان نسبت داده شده بود، انتظار چنین حکمی می‌رفت، اظهار کرد: موضوع تعجب آور، سکوت جامعه بین‌المللی در قبال آن است بویژه آمریکا که یکی از طرف‌ های طرحی بود که به خاطرش محکوم شد و از تمامی جزئیات خبر داشت اما به بیانیه‌های توخالی اکتفا کرد.

همسر روحانی شیعه بحرینی، لحظه قرائت اتهامات وارده به شیخ سلمان به‌ویژه اتهام جاسوسی برای قطر را سخت‌ترین لحظه زندگی خود برشمرد و گفت: به خاطر این ظلم، درد شدیدی حس کردم. او به خاطر بحران کشورهای خلیج فارس در این پرونده محکوم شد. این موضوع بسیار مرا آزار داد. او قربانی آن بحران شد.

وی درباره روحیه دبیرکل جمعیت الوفاق هم گفت: چیزی جز ثبات و ایستادگی از وی ندیدم. او همیشه به ما قدرت و امید می‎دهد و بر مطالبات ملت ویژه فرزندان شهدا و بازداشت‌شدگان اصرار دارد زیرا هم و غم اول وی هستند.

 رضی درباره قانون مجازات جایگزین هم گفت، کسی به شیخ سلمان پیشنهاد خروج از زندان در عوض مجازات جایگزین را نداده علاوه اینکه در شأن وی نیست که به این شیوه آزاد شود.

انتهای پیام
captcha