انقلاب اسلامی امانتی ارزشمند است
کد خبر: 4011496
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی:

انقلاب اسلامی امانتی ارزشمند است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه انقلاب، امانتی ارزشمند است، گفت: برای امانت‌داری هرچه بهتر باید وضعیت بین‌الملل را شناخت و پس از آن به مسائل داخلی پرداخت.

آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 17 آبان در مراسم تکریم و معارفه استاندار مرکزی که با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: برای رفع مشکلات مسائل باید در سطح کلان دیده شود و از این مسائل نباید غافل شد. مسئولان دقت داشته باشند که برای منافع شخصی و جناحی از اصول و منافع کلی نظام غفلت نکنند، چراکه این ظلم بزرگ و غیرقابل جبران است.

وی بیان کرد: امید است استاندار جدید استان کارگزاران و مسئولانی شایسته انتخاب کند تا برگ زرینی بر شایستگی‌ها و افتخارات استان اضافه شود. انقلاب، امانتی ارزشمند است و باید در همه زمینه‌ها امانتدار خوبی باشیم. برای امانت‌داری هرچه بهتر باید وضعیت بین‌الملل را شناخت و پس از آن به مسائل داخلی پرداخت.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: مسئولان باید تلاش کنند قدرت، عظمت و شوکت نظام در عرصه‌های بین‌المللی همچون گذشته با اقتدار و با صلابت در مسیر پیشرفت و پویایی حرکت کند. ایران اسلامی با وجود جوانان و مسئولانی شایسته همان‌گونه که در گذشته سیلی‌های محکمی به دشمنان وارد کرده، بار دیگر محکم‌تر از قبل مقابل ابرقدرت‌ها ظالم ایستاده و اقتدار را به منصه ظهور خواهد رساند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در پایان گفت: اخلاص و شایسته‌سالاری دو رمز موفقیت و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی است و باید در اولویت و سرلوحه امور قرار گیرد. همه ما مکلف هستیم در راستای عزت و اعتلای نظام در عرصه بین‌المللی گام برداریم.

انتهای پیام
captcha