تغییر مسئول سازمان بسیج طلاب فارس / برای خدا کار کنیم
کد خبر: 4011713
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

تغییر مسئول سازمان بسیج طلاب فارس / برای خدا کار کنیم

طی مراسمی از زحمات حجت‌الاسلام کاظمی‌نسب قدردانی و حجت‌الاسلام بهرامی‌نسب به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج طلاب فارس معرفی شد.

سازمان بسیج طلاب فارس، تودیع و معارفه به گزارش ایکنا از فارس، مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه فجر استان فارس امروز، 17 آبان‌ماه در سالن شهید آیت‌الله دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس در این مراسم ایمان را شرط کار بسیجی بودن دانست و گفت:  نوع کار بسیج با کار روحانیت سازگار است.

وی اضافه کرد: اینکه یک دکتر با تخصص بالا طلبه می‌شود، یعنی باور دارد که اولویت کاری است که باید انجام دهد، مجموعه بسیج طلاب نیز اینگونه است چنین باوری در بسیجیان طلبه وجود دارد.

آیت‌الله دژکام، ویژگی بسیج را حرکت فی سبیل‌الله دانست و با تأکید بر اینکه باید برای خدا کار کنیم، افزود: در راه خدا هیچ‌گونه توفعی نیست، واقعا در ایام کرونا شرمنده طلاب شدیم.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: کسی که می‌خواهد کار برای خدا کند باید روحیه بسیجی داشته باشد، فکر قیامت غیر از فکر دنیایی است، آنچه هدف‌گذاری می‌کنید این است باید آن حیثیتی که قرار بود دشمنان از میان بردارند احیا کنید.

وی با بیان اینکه بسیج طلاب در برخی موارد نیاز به موارد سخت‌افزاری نیز دارد، ابراز امیدواری کرد: فضا برای این کار ارزشمند چشمگیر در زمینه مسائل، بسیجی، فرهنگی و تعلیم و تربیت فراهم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمودی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت نقش تبلیغ اظهار کرد: تبلیغ دین وظیفه ذاتی طلاب و مبلغین است، کسی که بتواند جهل را از جامعه بردارد جایگاه ویژه‌ای در آخرت دارد.

وی به نقش بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج شجره طیبه است که در قرآن کریم نیز این ویژگی را دارد که همیشه ثمردهی به جامعه دارد، بسیج آنچه که جامعه نیاز دارد را مرتفع می‌کند.

محمودی‌زاده یادآور شد: ماموریت بسیج طلاب این است که هرجه نیازمندی‌هایی بود خود را نشان دهد کما اینکه تاکنون نیز اینگونه بوده است به ویژه در ایام کرونا نشان داده شد که در کنار تبلیغ دین در این موضوع هم تکلیف خود را انجام می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس بیان کرد: برای اینکه در این ماموریت مهم در عرصه انقلاب و بسیج موفق شویم باید تلاش کنیم الزامات را در وجود خود داشته باشیم تا وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.

حجت‌الاسلام بهرامی‌نسب، مسئول جدید سازمان بسیج طلاب فارس نیز در این مراسم با اشاره فعالیت‌های جدید سازمان بسیج طلاب فارس اظهار کرد: به دنبال تدوین یک برنامه ۵ ساله بلند مدت هستیم.

وی با تصریح اینکه طرح مطالعاتی شهید مطهری را نیز در دستور کار قرار داده‌‎ایم، بیان کرد: همچنین برنامه و طرح‌های دیگری را مانند ارائه خدمات تبلیغی، تشکیل گروه‌های جهادی به استعداد ۱۰۰ گروه جهادی دنبال خواهیم کرد.

یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام کاظمی‌نسب قدردانی و  حجت‌الاسلام بهرامی‌نسب به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج طلاب فارس معرفی شد.

انتهای پیام
captcha