اشتغال‌زایی برای ۵۲۰ مددجوی کمیته امداد نقده
کد خبر: 4014314
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

اشتغال‌زایی برای ۵۲۰ مددجوی کمیته امداد نقده

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نقده گفت: امسال برای ۵۲۰ مددجوی این شهرستان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، خدمات و مشاغل خانگی اشتغال ایجاد شده است.

حبیب مجدی رئیس کمیته امداد نقدهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حبیب مجدی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نقده، ۲۷ آبان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای اشتغال و توانمندسازی مددجویان و نیازمندان نقده در سال جاری ۲۳ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی افزود: تاکنون در بخش واحدهای تولیدی به ۶۰ نفر تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی اعطا شده که در این زمینه برای بیش از ۱۱۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نقده با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در زمینه دامداری و اشتغال پایدار روستایی ادامه داد: تاکنون ۱۳ میلیارد تومان از ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات مصوب در این شهرستان اعطا شده است.

وی عنوان کرد: بیش از ۲۰۰ پرونده در نوبت دریافت تسهیلات است و در صورت جذب اعتبارات لازم تا پایان سال تمامی بودجه مصوب اعطا شود .

 مجدی گفت: امسال برای ۲۲۰ نفر در واحدهای مختلف از جمله خیاطی، کابینت‌سازی، موزاییک‌سازی و در بخش اشتغال پایدار روستایی نگهداری طیور، پرورش پرندگان زینتی و زنبور عسل، پرورش قارچ و در بخش خدمات، ادوات کشاورزی و دام‌داری برای بیش از ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است .

 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محمد رضا ملا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۶ - ۲۰:۱۵
0
0
سلام یه وام میخواستم واسه پرورش قارچ دکمه ای شرایط وام چه جوریه؟
captcha