معرفی هیئت مدرسان «نورالثقلین» در فارس
کد خبر: 4014881
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

معرفی هیئت مدرسان «نورالثقلین» در فارس

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اجرای نهضت سراسری روخوانی قرآن با عنوان «نورالثقلین» در این استان گفت: هیئت ۱۲ نفره مدرسان شامل ۶ نفر آقا و ۶ نفر بانو انتخاب و به سازمان دارالقرآن معرفی شدند.

سیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارسسید حمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به اجرای نهضت سراسری روخوانی قرآن با عنوان «نورالثقلین» که به منظور شناسایی جلسات خانگی قرآن راه‌اندازی شده است، گفت: اجرای برنامه عملیاتی نهضت تربیت قرآنی «نورالثقلین» هیئت 12 نفره مدرسان شامل 6 نفر آقا و 6 نفر بانو انتخاب و به سازمان دارالقرآن معرفی شدند.

وی اظهار کرد: طرح نهضت قرآنی «نورالثقلین» دو کادر اصلی دارد کادر اول شامل مربیان جلسات و محافل خانگی، کادر دوم مدیران مرکز تربیت قرآنی «نورالثقلین» هستند که توسط آن‌ها ارتباط تربیتی، حمایتی و پشتیبانی بین مراکز و جلسات خانگی ایجاد خواهد شد و هر دو کادر توسط مدرسین استانی در دوره‌های مختلف آموزش خواهند دید.

موسوی با تأکید بر انسجام بیشتر فعالیت‌های قرآنی و تقویت شبکه‌های اجتماعی مردم‌نهاد، گفت: در سطح جامعه فعالان قرآنی زیادی در حال کار هستند اما در اکثر موارد فعالیت‌ها کم اثر بوده و خروجی مشهودی ندارند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس، مهم‌ترین حمایت در این راستا را آموزش فعالان اجتماعی مردم نهاد در حوزه‌های مختلف مهارتی و مدیریتی برای تربیت قرآنی دانست.

وی در ادامه اساتید برنامه نهضت تربیت قرآنی «نورالثقلین» را اعلام کرد و گفت: در حوزه تربیت قرآنی محمد ابراهیم یزدانی و صفی‎الله توفیق‎‌زاده، فریده قاسمی و فریده صابریان و در حوزه مهارت‌های قرآنی احمد راسخی و علی‌رضا لک‌زائی، زیبا زارع مؤیدی و نجمه محمدهادی، در حوزه مهارت‌های تبلییغی و آموزشی سیدمجتبی سعادت و محسن یقطین، صدیقه عمادی و طاهره یزدانی هستند.

موسوی از مربیان و معلمان جلسات و محافل خانگی دعوت کرد تا در این طرح گسترده شرکت کرده و از آموزش‌های پیش‌رو که توسط اساتید طرح ارائه خواهند شد، بهره‌مند شوند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در پایان گفت: معلمان جلسات خانگی قرآن می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و هماهنگی به شماره 32344368 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha