بسیج پیشگام عزت، اقتدار و مقاومت است
کد خبر: 4015935
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

بسیج پیشگام عزت، اقتدار و مقاومت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: بسیجیان پیشگامان عزت، اقتدار و مقاومت هستند. روحیه بسیجی روحیه عزت‌مندی، ظلم‌ستیزی و استقلال‌خواهی است.

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با فرمانده بسیج استانبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در نشست با فرمانده بسیج و نیروهای بسیجی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که امروز، سوم آذرماه انجام شد، اظهار کرد: نهاد بسیج از برکات حضرت امام خمینی(ره) است و امروز شاهدیم دیگر کشورهای اسلامی با عنوان‌های دیگر از این الگو بهره برده تا از طریق این نیروهای مخلص اهداف متعالی را دنبال کند.

وی ادامه داد: تشکیل بسیج در دوران دفاع مقدس موجب شد تا سرنوشت جنگ هشت ساله تغییر کند، نیروهایی جوشیده از دل مردم با ایمان و پاکباز، که در طول سال‌های دفاع مقدس از دیروز تا امروز با بصیرت، شجاع و با ایمان پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و سپر دفاعی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

هنرمند اظهار کرد: ایستادگی و فداکاری یک ملت در مقابل دشمنان متجاوز و بیرون راندن آنان با دست خالی به دنیا نشان داد که روحیه بسیجی شکست‌ناپذیر است، چراکه انسان‌هایی متعهد و با انگیزه‌های مقدس را در خود جای داده است.
 
در این مراسم از دو تن از نیروهای بسیجی با عنوان «بسیجی نمونه سال 1400» اصغر سعیدی و زهرا عسگری با حضور حجت‌الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد، حجت‌الاسلام غلامرضا ناظمی، معاون فرهنگی و محمد فروزان، فرمانده بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر شد.
 

 

انتهای پیام
captcha