شناسایی 118 بیمار کرونایی در آذربایجان غربی
کد خبر: 4018559
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

شناسایی 118 بیمار کرونایی در آذربایجان غربی

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در 24 ساعت گذشته در سطح استان 118 بیمار کرونایی شناسایی شده است.

علی احمد آقاپور رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربیعلی‌احمد آقاپور، رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا علوم پزشکی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی در ارتباط با آخرین وضعیت کرونا در استان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته در سطح استان 118 بیمار کرونایی شناسایی شده که این آمار نسبت به روزهای گذشته روند کاهشی داشته است.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته همچنین یک نفر جان خویش را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داد که با احتساب آن تاکنون 320 هزار و 540 نفر از مردم آذربایجان غربی به دلیل ابتلا به کرونا فوت شده‌اند.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر 630 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 149 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

وی با اشاره به ادامه واکسیناسیون کرونا در استان تصریح کرد: تاکنون چهار میلیون و 310 هزار و 835 دز واکسن کرونا در آذربایجان غربی تزریق شده است که از این تعداد دو میلیون و 361 هزار و 876 مورد مربوط به دز نخست و مابقی مربوط به هر دو دز واکسن کرونا هستند.

آقاپور خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ شهرستانی در استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد و طبق آخرین آمارها چالدران و سلماس در وضعیت آبی، اشنویه و پیرانشهر در وضعیت نارنجی کرونایی و مابقی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

انتهای پیام
captcha