تزریق بیش از ۴ میلیون دُز واکسن کرونا در آذربایجان غربی
کد خبر: 4018697
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱

تزریق بیش از ۴ میلیون دُز واکسن کرونا در آذربایجان غربی

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته پنج هزار و ۸۳ دز واکسن کرونا در استان تزریق شده که با اضافه شدن آن، در مجموع چهار میلیون و ۳۱۶ هزار و ۳۰۹ دز واکسن کرونا تزریق شده است.

واکسن کروناعلی‌احمد آقاپور، رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا علوم پزشکی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان ۲۱۸ بیمار کرونایی بیمار کرونایی شناسایی شده است که از این تععداد ۷۹ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی افزود: در این مدت همچنین دو بیمار کرونایی جان خویش را از دست دادند که با احتساب آنها مجموع فوتی‌های کرونا در استان به هفت هزار و ۱۵۵ نفر می‌رسد.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر تعداد بیماران کرونایی در استان برابر با ۶۷۷ نفر بوده که از این تعداد ۱۴۰ نفر در مراکز درمانی بستری و ۲۳ نفر آنها به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته پنج هزار و ۸۳ دز واکسن کرونا در استان تزریق شده که با اضافه شدن آن، در مجموع چهار میلیون و ۳۱۶ هزار و ۳۰۹ دز واکسن کرونا تزریق شده است.

آقاپور تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود رعایت پروتکل‌های بهداشتی را همچنان جدی بگیرند و با تزریق واکسن کرونا دچار سهل‌انگاری نشوند.



 

انتهای پیام
captcha