اختصاص اعتبار برای اشتغال مددجویان کهگیلویه‌و بویراحمد
کد خبر: 4019352
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

اختصاص اعتبار برای اشتغال مددجویان کهگیلویه‌و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به‌منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان اختصاص داده شد.

 اشتغال مددجویان

به گزارش ایکنا ار کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد امروز، 17 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سه هزار و ۸۰۰ طرح اشتغالزایی از ابتدای امسال تاکنون برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.

وی افزود: ۴۳ درصد این تعداد طرح اشتغالزایی از طریق راهبران شغلی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده و در زمینه ‌دامپروری، کشاورزی و صنایع ‌دستی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اینک ۹۰ راهبر شغلی فعال با کمیته امداد این استان همکاری و مشارکت دارند. راهبران شغلی فعالان اقتصادی و کارآفرینانی هستند که در یک عرصه خاص تخصص و مهارت لازم را داشته و پس از تأیید کمیته امداد امام خمینی(ره) زمینه تعامل این نهاد با آنان فراهم می‌‌شود. راهبران شغلی از صفر تا ۱۰۰ چرخه اشتغال مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) را بر عهده می‌‌گیرند.

مبشری تصریح کرد: راهبران شغلی علاوه بر آنکه تجربه و تخصص خود را در اختیار مددجویان زیر پوشش کمیته امداد قرار می‌‌دهند در مراحل بعدی نیز در زمینه ایجاد انگیزه، رفع ایرادها، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان نظارت دارند.

وی ابراز کرد: اشتغال یک چرخه است که از انگیزه آغاز شده و با آموزش، مهارت‌ یابی، اعطای تسهیلات و اجرای طرح ادامه می‌‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کمک به توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت پوشش با اقدامات مختلف از جمله ایجاد اشتغال است.

انتهای پیام
captcha