114 مربی حفظ قرآن تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4020104
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
همزمان با برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن

114 مربی حفظ قرآن تجلیل می‌شوند

114 مربی حفظ قرآن کریم، اسفندماه همزمان با برپایی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران تجلیل می‌شوند.

114 مربی حفظ قرآن تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرنگار ایکنا، در بخشی از بیست و ششمین جلسه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم که روز گذشته، 20 آذرماه در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، از برپایی مراسم تجلیل از 114 مربی حفظ قرآن در ایام برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طی اسفندماه امسال خبر داده شد.

محمدمهدی بحرالعلوم، مسئول دبیرخانه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن در این‌باره گفت: برای انتخاب این تعداد یک کمیته مرکزی تشکیل شده و نمایندگان دستگاه‌هایی همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان دارالقرآن الکریم، شبکه قرآن و معارف سیما، رادیو قرآن،‌ اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور، دبیرخانه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن و ... در آن حضور دارند.

وی با اشاره به تشکیل این کمیته در استان‌ها با عضویت دستگاه‌های متناظر استانی، گفت: برای شناسایی این افراد یک سری شاخص سلبی و ایجابی در نظر گرفته شده است. از جمله این شاخص‌ها می‌توان به تجلیل نشدن این افراد در هیچ مراسم ملی اشاره کرد. داشتن حداقل پنج سال سابقه تدریس و حفظ 10 جزء‌ قرآن از دیگر شاخص‌های انتخاب این افراد است.

انتهای پیام
captcha