مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی کردستان برگزار شد
کد خبر: 4020402
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی کردستان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی کردستان با حضور سرپرست حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور و جمعی از کارکنان و مددجویان بهزیستی در کردستان برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اصغر کاظمی، مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور امروز، 21 آذرماه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بهزیستی کردستان با تقدیر از خدمات ۳۰ سال صباح قریشی اظهار کرد: کار کردن در سازمان بهزیستی کشور جدا از ارزش‌های معنوی سختی‌های بسیاری در حجم و نوع مسئولیت دارد.
وی افزود: از ۴۰ سال گذشته که سازمان بهزیستی کشور با عنایت و درایت شهید فیاض‌بخش تأسیس شد، برنامه‌هایی در سطوح متفاوتی در معاونت‌های تخصصی پیاده‌سازی می‌شود که امیدواریم در جلب رضایت افراد تحت پوشش موفق عمل کرده باشیم.
مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در بهزیستی هر فردی در هر سطحی مسئولیتی را تقبل ‌کند مرامنامه‌ای مشتمل بر عدالت، کار شبانه‌روزی، فسادستیزی و تلاش مستمر امضا می‌کند، بیان کرد: امیدواریم در پایان خدمت بر پایه این مرامنامه رضایت عمومی مددجویان را شاهد باشیم.
وی اظهار کرد: صباح قریشی» مصداق سخن فوق‌الذکر هستند که با تلاش و کوشش و سرافرازی مسند را ترک می‌کنند و ما بر حسب وظیفه با تلاش بر اینکه از بین نیروهای داخلی استان فرد شایسته جایگزین و انتخاب کنیم.
سرپرست حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: روز گذشته با ۱۳ نفر از مدیران استان کردستان گفتگو داشتیم تا وقتی شایستگانی در داخل استان وجود دارد تلاش بر این است که فردی از بیرون وارد نکنیم؛ چراکه ورود افراد غیرمتخصص موجبات نارضایتی و سرخوردگی نیروهای کارآمد و کارآزموده داخل مجموعه خواهد شد.

علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور با صدور حکمی حسین رسولی، را به عنوان سرپرست اداره کل بهزیستی استان کردستان منصوب کرد.

انتهای پیام
captcha