نهمین کرسی تلاوت قرآن در ملایر برگزار شد+ عکس
کد خبر: 4021144
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹

نهمین کرسی تلاوت قرآن در ملایر برگزار شد+ عکس

نهمین کرسی تلاوت قرآن با حضور قاریان برتر شهرستانی روز گذشته ۲۶ آذرماه در مسجد عاشورا ملایر برگزار شد.

کرسی تلاوت قرآن به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر روز گذشته 26 آذرماه، در نهمین کرسی تلاوت قرآن در ملایر با بیان اینکه طرح دوشنبه‌های قرآنی در مساجد شهرستان ملایر در حال انجام است، اظهار کرد: کرسی‌های تلاوت قرآن با عنوان دوشنبه‌های قرآنی در ملایر شکل گرفته که در مساجد با حضور قاریان برتر شهرستانی، استانی و حضور اساتید و روحانیون برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه تاکنون در 9 مسجد انجام شده است، تصريح کرد: در این برنامه که با عنوان دوشنبه‌های قرآنی برگزار می‌شود هدف احیای محافل قرآنی در مساجد است که یک روز در هفته برگزار شده و لزوماً در روز دوشنبه نیست، در این جلسات علاوه بر تلاوت قرآن تفسیر و پیام‌های قرآنی نیز برای حاضران تبیین می‌شود

نجفی اضافه کرد: در کنار این محفل نورانی مسابقه فرهنگی با عنوان مسابقه پیامکی ویژه شرکت‌کنندگان داریم که با استقبال خوبی مواجه شده است. همچنین مسابقه ویژه نوجوانان و کودکان را حاشیه این  برنامه در نظر گرفته‌ایم.

وی یادآور شد: علاوه بر مساجد در حوزه‌های علمیه، مدارس و مناطق شهری و روستاهای نیز این برنامه قرآنی را در قالب طرح دوشنبه‌های قرآنی خواهیم داشت.

نجفی با بیان اینکه در حاشیه این کرسی تلاوت بحث مکبرین و موذنین شکل می‌گیرد، گفت: کرسی‌های تلاوت قرآن در شهر و روستاهای شهرستان نیز در حال شکل گیری است.

در ادامه برپایی نهمين کرسی تلاوت قرآن کریم، قرائت آیاتی از کلام الله از سوی غلامرضا فارسی در کنار دیگر برنامه‌ها اجرا شد.

انتهای پیام
captcha