فرصتی برای از دست دادن در دانشگاه علوم پزشکی نیست
کد خبر: 4022042
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

فرصتی برای از دست دادن در دانشگاه علوم پزشکی نیست

رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به اهمیت مسئولیت سلامت و بهداشت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی گفت:در این دانشگاه هیچ فرصتی برای از دست دادن نیست و هر کار فرعی، غفلت یا فرصت بر باد رفته‌ای، به جامعه ضرر خواهد زد و جان انسان‌ها که موهبت و امانت الهی است را در معرض خطر قرار می‌دهد.

سید محسن شفیعی به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی، رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز ۲۸ آذر برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این جلسه از درس‌هایی است که از مکتب اهل بیت(ع) آموخته‌ایم؛ چنین جلساتی برای تکریم و تقدیر از خدمت و یادآوری این نکته است که پست‌ها و مسئولیت‌ها ناپایدار هستند و به تعبیر قرآن مبارک آنچه باقی می‌ماند همانی است که در نزد خدا ثبت و ضبط است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی مجموعه‌ای است که آحاد مردم با آن کار دارند و به آن نیازمند هستند؛ شاید چتری به گستردگی حوزه بهداشت و درمان وجود نداشته باشد.

رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: مقطع دو سال گذشته و شیوع کرونا اهمیت این موضوع را نشان داد؛ مسئولیت سلامت و بهداشت مردم بار سنگینی هستند که به تعبیر حضرت سید الشهدا(ع) نعمتی هستند و دانشگاه علوم پزشکی باید قدردان آن باشد. نباید خسته و ملول شد و باید قدر این نعمت‌ها را بدانیم.

وی بیان کرد: دکتر ابول‌نژادیان در این دوره مدیریت خود کار را در دوره کرونا آغاز کرد و در شرایط سخت و سنگینی قرار داشت، اما امروز در شرایطی از کرونا صحبت می‌شود که ترس و دغدغه‌ها از عدم شناخت این بیماری، به دانایی تبدیل شده است.

شفیعی افزود: در این میدان، کاری از دست ما بر نمی‌آمد، اما مدافعان سلامت بسیار در این میدان تلاش کردند. از سوی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان از فعالیت‌های دکتر ابول‌نژادیان تقدیر می‌کنیم و امیدواریم این تلاش مشمول رضایت الهی باشد. برای دکتر سرمست نیز آرزوی توفیق دارم.

وی گفت: در این دانشگاه هیچ فرصتی برای از دست دادن نیست. هر کار فرعی، غفلت یا فرصت بر باد رفته‌ای، به جامعه ضرر خواهد زد و جان انسان‌ها که موهبت و امانت الهی است را در معرض خطر قرار می‌دهد.

رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان اظهار کرد: انتظار  می‌رود دکتر سرمست و مجموعه همکارانی که به وی خواهند پیوست، از همین نقطه‌ای که کار را تحویل می‌گیرند، نقاط قوت را افزایش و کاستی‌ها را رفع کنند و فرصتی را از دست ندهند، زیرا فرصت‌ها کوتاه و گذرا هستند. باید به گونه‌ای عمل شود که خدا رضایت داشته باشد و از عهده این امانت بربیایند که امیدواریم این چنین باشد.

انتهای پیام
captcha