ایجاد ردیف‌های جدید اعتباری برای حل مشکلات زیرساختی درمان
کد خبر: 4022056
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

ایجاد ردیف‌های جدید اعتباری برای حل مشکلات زیرساختی درمان

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: ردیف‌های جدیدی در بودجه برای محرومیت‌زدایی ایجاد کردیم تا برای حل مشکلات زیرساختی به ویژه در حوزه درمان کارهایی انجام شود.

ایجاد ردیف‌های جدید اعتباری برای حل مشکلات زیرساختی درمانبه گزارش ایکنا از خوزستان، مجتبی یوسفی، نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز ۲۸ آذرماه برگزار شد، اظهار کرد: دکتر ابول‌نژادیان و مجموعه مدیریت این دانشگاه، در دوران سختی کار را در دست گرفتند و از آن‌ها تشکر می‌کنم البته این گفته به معنی این نیست که اشکالاتی نداشتند، اما تلاش خود را کردند.

وی افزود: در این دو سال شهدایی از کادر درمان داشتیم و در بحث حقوق و دستمزد کادر درمان نیز به دلیل مشکلات اعتباری شرمنده این افراد هستیم.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: کرونا نیز مانند سیل برای برخی سیل نعمت شد؛ در استان خوزستان در شاخص‌های زیرساختی و درمانی جایگاه خوبی نداشتیم و برخی بیمارستان‌ها ۵۰ ساله قدمت داشتند این در حالی است که خوزستان در درمان برخی بیماری‌ها، سانتر جنوب غرب کشور بوده است.

یوسفی گفت: به دکتر سرمست نیز تبریک می‌گویم و امیدوارم با توانایی خود و همدلی سایر افراد، کارهای خوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی اهواز حرف برای گفتن دارد، افزود: تلاش خوبی انجام و اعتبارات خوبی جذب شد و با همدلی، ردیف‌های جدیدی در بودجه برای محرومیت‌زدایی ایجاد کردیم تا برای حل مشکلات زیرساختی به ویژه در حوزه درمان کارهایی انجام شود.

انتهای پیام
captcha