اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده زندانیان البرز
کد خبر: 4022485
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده زندانیان البرز

سرپرست اداره‌کل زندان‌های البرز گفت: به‌مناسبت شب یلدا و به همت انجمن‌های حمایت از زندانیان استان با اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده زندانیان به حساب آنها نیز مبالغی واریز شد.

اهدای بسته‌های معیشتی

به گزارش ایکنا از البرز، فرهاد بهرامی، سرپرست اداره‌کل زندان‌های البرز امروز سه‌شنبه، 30 آذرماه در حاشیه بازدید از خانواده یکی از زندانیان استان البرز اظهار کرد: شب یلدا طولانی‌ترین شب سال است که ایرانیان در این شب دور هم جمع می‌شوند و رسومات این شب را انجام می‌دهند اما در این بین خانواده زندانیان با نبود سرپرست خانواده شاید نتوانند در این شب مانند دیگران رسومات این شب را جشن بگیرند.

وی افزود: به همین منظور انجمن‌های حمایت از زندانیان استان البرز با اهدا کمک‌های نقدی و غیرنقدی طعم این شب را به کام خانواده زندانیان شیرین کردند.

سرپرست اداره‌کل زندان‌های استان البرز تصریح کرد: خانواده زندانیان از اولویت‌ها مهم سازمان زندان‌ها محسوب می‌شوند و در هر مناسبتی به فکر این عزیزان هستیم و از آنها حمایت می‌کنیم.

این مسئول بیان کرد: به مناسبت شب یلدا و به همت انجمن‌های حمایت از زندانیان استان، ضمن اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده زندانیان به حساب آنها نیز مبالغی واریز شد که ارزش ریالی خدمات ارائه شده به خانواده زندانیان به مناسبت یلدا بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است.

بهرامی در خصوص بسته‌های معیشتی شب یلدا اظهار کرد: این بسته‌ها شامل؛ شیرینی، حبوبات، قارچ، برنج، روغن، ماکارونی و غیره بود که توسط انجمن‌های حمایت از زندانیان به خانواده زندانیان تحویل داده شد تا این عزیزان شب یلدای کم دغدغه‌ای را سپری کنند.

وی با تقدیر از خیرین و کسانی که برای حمایت از خانواده زندانیان آستین همت را بالا زده‌اند گفت: باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم از خیرین، مسئولان و مددکاران انجمن‌های حمایت که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود بار مشکلات خانواده‌های زندانیان را سبک‌تر می‌کنند.

انتهای پیام
captcha