کسب ۴ مقام کشوری قرآن از سوی زندانیان کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4023511
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

کسب ۴ مقام کشوری قرآن از سوی زندانیان کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۴ نفر از زندانیان زندان‌های استان در مسابقات قرآنی منطقه‌ای کشور در رشته‌های حفظ، تفسیر و نهج‌البلاغه برگزیده شدند.

مسابقات قرآنی زندانیان

منصور بیژنی، مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: مسابقات قرآن زندانیان منطقه چهار کشور به میزبانی زندان‌های استان فارس با انتخاب چهار نفر از زندانیان استان برگزار شد.

وی افزود: رتبه اول در رشته تفسیر قرآن مجید، رتبه دوم در رشته نهج‌البلاغه، رتبه سوم در رشته حفظ کل قرآن و رتبه سوم تفسیر قرآن مجید عنوان‌هایی بودند که مددجویان شرکت‌کننده از استان ما در این مسابقات کسب کردند.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اهمیت قرآن‌آموزی در فرآیند زندان‌بانی اسلامی، بیان کرد: در راستای برنامه‌های تربیتی توجه به قرآن و آموزه‌های دینی در زندان‌ها مشهود و ملموس است و آموزش قرآن در رشته‌های مختلف با وجود روحانیون و اساتید برجسته قرآنی با شرکت تعداد زیادی از زندانیان در زندان‌های استان نشان از توجه به این کتاب الهی دارد.

بیژنی تصریح کرد: جشنواره‌ها و مسابقات قرآنی به‌صورت مستمر در زندان‌ها برگزار می‌شود، ضمن اینکه برای توسعه و گسترش و توجه به برنامه‌های دینی با محوریت قرآن محافل انس با قرآن مجید با حضور قاریان بین‌المللی در زندان‌های استان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha