رونمایی از ۳ محصول دانش‌بنیان در آذربایجان غربی
کد خبر: 4023769
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵

رونمایی از ۳ محصول دانش‌بنیان در آذربایجان غربی

امروز سه محصول دانش بنیان از جمله مکمل اختصاصی جهت مصرف در دام، طیور و آبزیان فرموله شده، پهباد سم‌پاش و پک آموزشی سرو کنترل موتور DC رونمایی شد.

غلامرضا منصورفر رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، غلام‌رضا منصورفر، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، ۵ دی در حاشیه بازدید محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی از واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری استان اظهار کرد: ۹۲۰نفر در شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه در چهار سال اخیر فعالیت‌های پارک افزایش یافته است، افزود: در حال حاضر ۱۲۱ شرکت فناور و هسته و شرکت‌های رشدی و پیش رشدی در پارک مستقر هستند.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی ادامه داد: از مجموع  ۴۹ شرکت دانش بنیان موجود در استان ۲۹ شرکت دانش بنیان در پارک مستقر هستند.

وی با بیان اینکه صندوق پژوهش و فناوری در سال جاری باهدف حمایت از شرکت‌ها تأسیس شد، عنوان کرد: در حال حاضر علاوه بر دو واحد رشد در ارومیه در شهرستان‌های ماکو و میاندوآب نیز واحدهای رشد پارک علم و فناوری فعالیت دارند.

منصورفر با تأکید به اینکه شرکت‌های دانش بنیان و فناور، افسران پیش رو در جنگ اقتصادی هستند، یاد آور شد: شرکت‌های مستقر در پارک ظرفیت بالایی برای صادرات دارند و برای این کار نیازمند هاب صادراتی هستند.

وی گفت: مشکلات مالی، زیرساختی، جاده ارتباطی از جمله مشکلات موجود در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی است.

در ادامه از ۳ محصول دانش بنیان از جمله مکمل اختصاصی جهت مصرف در دام، طیور و آبزیان فرموله شده، پهباد سم‌پاش و پک آموزشی سرو کنترل موتور DC رونمایی شد که توسط فناوران پارک علم و فناوری آذربایجان غربی تولید و ارائه‌ شده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha