تأکید استاندار آذربایجان غربی بر تسریع روند ساخت باغ‌موزه دفاع مقدس
کد خبر: 4023770
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

تأکید استاندار آذربایجان غربی بر تسریع روند ساخت باغ‌موزه دفاع مقدس

استاندار آذربایجان غربی گفت: روند اجرای باغ‌موزه دفاع مقدس در استان باید تسریع یافته و زیرساخت‌های لازم در جهت معرفی رشادت‌های مردم استان در دوران‌های مختلف دفاع مقدس از جمله یادمان‌ها و المان‌ها باید تکمیل شود.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی در نخستین جلسه ستاد راهیان نور استان اظهار کرد: وجب به وجب از خاک آذربایجان غربی نشان از ایثار و از جان‌گذشتگی زنان و مردانی است که برای تأمین امنیت پایدار در استان از خون خود گذشتند و امروز بر تمامی ما واجب است تا یاد و خاطره آنان را گرامی داشته و این رشادت‌ها را به نسل جوان و آینده این کشور منتقل کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس افزود: مردم آذربایجان غربی در دوران‌های مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب همیشه حاضر و آماده بودند و در مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب و در دفاع از مرزهای ایران اسلامی ایثار و از جان‌گذشتگی کردند و لحظه بی نظیری از شهادت، ایثار و فداکاری را در تاریخ ثبت کردند.

استاندار آذربایجان غربی با تءکید بر ضرورت انجام تکالیف دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای برنامه‌های ستاد راهیان نور استان ادامه داد: روند اجرای باغ موزه دفاع مقدس در استان باید تسریع یافته و زیرساخت‌های لازم در جهت معرفی رشادت‌های مردم استان در دوران‌های مختلف دفاع مقدس از جمله یادمان‌ها و المان‌ها باید تکمیل شود.

وی گفت: امروز نیز نیروهای نظامی، انتظامی و امنیت استان همچون دوران دفاع مقدس مقتدرانه در مزرهای استان مستقر هستند و اجازه نمی‌دهند خدشه‌ای در امنیت پایدار استان وارد شود.

 

انتهای پیام
captcha