ایام فاطمیه فرصت ارزشمندی برای تهذیب نفس و اخلاق است
کد خبر: 4024410
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱

ایام فاطمیه فرصت ارزشمندی برای تهذیب نفس و اخلاق است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: برنامه‌های متنوعی به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه در سطح استان در حال انجام بوده که این برنامه‌ها می‌تواند زمینه‌ساز حضور پرشور جوانان برای تهذیب نفس و اخلاق باشد.

حسن عاملی امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، هفتم دی‌ماه، در سفر به شهرستان پارس‌آباد، اظهار کرد: برخی افراد که به دنبال ایجاد تفرقه در بین مرکز استان و شهرستان‌ها هستند، امری لازم و ضروری است که به این موارد توجه ویژه‌ای گمارده شود.

وی افزود: در همه برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها به ویژه ایجاد منطقه آزاد تجاری تأکید ما بر نگاه منسجم به همه مناطق استان بوده و همواره سعی کردیم تا از ظرفیت مناطق بی‌نظیر و شایسته همچون بیله‌سوار، پارس‌آباد، اصلاندوز، گرمی، مشگین‌شهر و سایر شهرستان‌ها به شایستگی دفاع کنیم.

عاملی افزود: مردم این دیار در کنار همه خصوصیات و ویژگی‌های برجسته به مهر و محبت و صفا و صمیمیت آراسته هستند و قطعاً چنین ویژگی‌هایی می‌تواند این دیار را در عرصه‌های مختلف ممتاز و شایسته نشان دهد.

وی، به ایام سوگواری فاطمیه و بزرگداشت بزرگ بانوی اسلام اشاره کرد و ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) ویژگی‌ها و خصایص ممتازی دارد که امروز زنان و مردان باید به آن آراسته باشند تا ما بتوانیم رهروان حقیقی در مکتب اهل بیت باشیم.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: در گرامیداشت ایام فاطمیه برنامه‌های متنوعی در سطح استان در حال انجام است که این برنامه‌ها می‌تواند زمینه‌ساز حضور پرشور جوانان برای تهذیب نفس و اخلاق باشد.

انتهای پیام
captcha