دوره ارتقای سطح قاریان ممتاز همدان برگزار شد
کد خبر: 4025063
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

دوره ارتقای سطح قاریان ممتاز همدان برگزار شد

قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدان از برگزاری دومین دوره ارتقای سطح قرائت قاریان ممتاز استان همدان خبر داد.

جواد سعیدی مدیرعامل تشکل‌های قرآنی همدانجواد سعیدی، قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: دومین دوره ارتقای سطح قرائت قاریان ممتاز استان همدان با حضور احمد ابوالقاسمی، قاری ممتاز بین‌المللی طی دو روز با رقابت 35 نفر از قاریان ممتاز آقا، از 9 شهرستان در تالار قرآن همدان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره استاد ابوالقاسمی در مورد مباحث مختلف صداسازی، آموزش تخصصی الحان و نغمات قرآنی آموزش‌های لازم را ارائه کرد، بیان کرد: در این دوره آموزشی همه قاریان، تلاوت خود را ارائه کردند که استاد ابوالقاسمی این تلاوت‌ها را تحلیل و ارزیابی کرد.

قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدان تصریح کرد: اختتامیه این دوره آموزشی نیز محفل انس با قرآن با حضور استاد ابوالقاسمی در شهر لالجین در مسجد بزرگ آقا با حضور مردم لالجین به‌مناسبت 9 دی برگزار شد.

سعیدی با بیان اینکه قرار است این دوره‌ها به‌صورت هر دو ماه یک بار در استان همدان برگزار شود، افزود: در دوره‌های دیگر به‌صورت متنوع از اساتید خوب و طراز اول بین‌المللی در حوزه‌های تجوید، صوت و لحن، وقف و ابتدا، مفاهیم و سبک زندگی قرآنی استفاده خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: این برنامه با همکاری مجموعه قرآنی از جمله اتحادیه قرآن و عترت، سازمان فرهنگی شهرداری و تالار قرآن و... برگزار شد.

انتهای پیام
captcha