۵۰۰ بسته معیشتی در سلماس توزیع می‌شود
کد خبر: 4026368
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
در ایام شهادت حضرت فاطمه(س)

۵۰۰ بسته معیشتی در سلماس توزیع می‌شود

فرمانده سپاه سلماس از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و بیش از ۶ هزار پرس غذای گرم همزمان با دهه بصیرت و ایام شهادت حضرت فاطمه(س) در شهرستان سلماس خبر داد.

توزیع غذای نذریسیدکاظم میرکاظمی‌زاده، فرمانده سپاه سلماس، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد:  با تلاش پایگاه‌های مقاومت بسیج شهید بابازاده مسجد امام رضا(ع)، پایگاه مقاومت بسیج شهید الهام مسجد قمربنی هاشم(ع) و پایگاه مقاومت بسیج خواهران روستای سوره و همچنین کمک خیرین بسیجی و هیئت امنای مساجد، همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بیش از سه هزار پرس غذای گرم در ادامه طرح شهید سلیمانی و نهضت سراسری کمک مومنانه، بین خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار جامعه توزیع شد.

وی افزود: همزمان با دهه بصیرت و ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه(س) در مجموع در شهرستان سلماس تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی و بیش از ۶ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

میرکاظمی زاده بیان کرد: تعداد ۱۰ دستگاه بخاری گازی نیز جهت تحویل به خانواده‌های نیازمند از طرف خیرین بسیجی پایگاه مقاومت بسیج شهید الهام و مسجد قمربنی هاشم(ع) تهیه شده و هم‌زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) تحویل این عزیزان خواهد شد.

وی در پایان گفت: اطعام نیازمندان یکی از ویژگی‌های ائمه معصومین(ع) بوده و سفارش بسیاری در روایات به آن شده است، از این رو پایگاه‌های بسیج مساجد سلماس اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان می‌کند که این امر به صورت داوطلبانه است.

انتهای پیام
captcha