جلسه معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد هرمزگان برگزار شد
کد خبر: 4026457
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
با حضور معاون وزیر ارشاد؛

جلسه معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد هرمزگان برگزار شد

جلسه معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های این وزارتخانه برپا شد.

سید محمد هاشم معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سید محمد هاشمی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز، 15 دی‌ماه، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار کرد: از نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، استاندار هرمزگان و نمایندگان این استان در مجلس قدردانی می‌کنم که وزارت ارشاد را در راستای انتخاب عنصری از دل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان به عنوان مدیرکل، یاری کردند.

وی ادامه داد: از کمالی‌زرکانی، مدیرکل سابق ارشاد هرمزگان که مدیری کاری، خدوم و مؤدب بود قدردانی می‌کنم و از خدمات، صداقت و صراحت کلامش ممنونم. زیرساخت‌های خوبی در هرمزگان ایجاد شده که با همتی مضاعف ادامه پیدا خواهد کرد. مهم‌ترین سرمایه و زیرساخت هر دستگاهی، نیروی انسانی آن است. اکنون که دولت نام انقلابی و ارزشی را به دوش می‌کشد، کار سخت‌تری در پیش دارد. اگر ما بتوانیم در مدتی که در میدان خدمت هستیم، یک سرمایه انسانی خوب، جوان، مؤمن و انقلابی در عرصه هنر، فرهنگ، رسانه و قرآن به جریان فرهنگی استان و کشور اضافه کنیم، پیروز هستیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: آن چیزی که ظرفیت اصلی و سرمایه است، این است که بتوانیم جریانی از جوانان مؤمن، ارزشی، انقلابی و متخصص را آموزش دهیم و وارد گردانه عملیات فرهنگی استان کنیم و این کار خدمتی ماندگار است. خواهش اصلی و جدی من این است که تمرکز جدی بر روی این مسئله باشد.

هاشمی بیان کرد: دولت سیزدهم شعار مردمی بودن دارد و مردمی بودن نه‌تنها شعار این دولت است بلکه تنها راه توفیق آن است. در هر عرصه‌ای اگر مردم پای‌کار آمدند پیروزی قطعی است. اداره‌کل ارشاد هرمزگان باید به دنبال مردمی شدن برود و از گذاشتن لوگوی ارشاد در پوسترها بپرهیزد. دولت بناست مردمی و انقلابی باشد و ان‌شاءالله ارزش‌های انقلابی را به دست می‌گیریم و همه فعالان هنری، فرهنگی و رسانه‌ای پای‌کار ایستاده و خواهند جنگید. ارزش‌های انقلابی تفرقه‌انگیز نیست، بلکه ارزش‌های اصیلی است که برایشان انقلاب کردیم.

وی خاطرنشان کرد: میعاد ما با مدیرکل جدید در حکم او آمده و از او خواهش داریم بر خواسته‌هایی که در چند بند آورده و منتشر نیز شده، تمرکز کند و در راستای ارتقا فرهنگی مناطق محروم و ایجاد همگرایی بین دستگاه‌های مربوط به فرهنگ استان، گام بردارد. مظلوم‌ترین و محجورترین کارکنان بدنه دولت کارکنان ارشاد هستند و خوشبختانه وزیر فرهنگ و ارشاد، شروع جدی برای تغییر این روند داشته است.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم از زحمات «رضا کمالی‌زرکانی» تقدیر و «اسماعیل جهانگیری» به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha