نقش فرهنگ و هنر در تقویت شور و نشاط جامعه
کد خبر: 4026492
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

نقش فرهنگ و هنر در تقویت شور و نشاط جامعه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تقویت شور و نشاط جامعه را در گرو اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه دانست و گفت: مدیرکل جدید ارشاد هرمزگان چتر حمایتی خود را برای همه اهالی فرهنگ و هنر و ادب و رسانه بگستراند.

لی رئوفی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، علی رئوفی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، صبح امروز، 15 دی‌ماه، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار کرد: حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه وسیع و گسترده‌ای است و شور و نشاط جامعه نیز در گرو اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه است.

وی افزود: 2 سال است که به دلیل ایجاد محدودیت‌های مختلف کرونایی شرمنده اهالی فرهنگ و هنر هستیم. موسیقی و لباس و فرهنگ استان هرمزگان شاد بوده و حتی نوع عزاداری مردم این استان نیز متفاوت است. هرمزگان استان تضادهای زیباست و ما مفتخریم که شیعه و سنی، بومی و غیربومی با وحدت در کنار این تضادها زندگی می‌کنیم. از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه بابت نقدها و واکنش‌هایی که نسبت به مسائل گوناگون دارند، قدردانی می‌کنم. مدیران از نقد اصحاب رسانه نگران نباشند چراکه با نقد منصفانه مشکلات بهتر دیده و حل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: از مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان قدردانی می‌کنم و به مدیرکل جدید تبریک می‌گویم و امیدوارم بتواند چتر حمایتی خود را برای همه اهالی فرهنگ و هنر و ادب و رسانه گسترده کند. تغییرات در دولت‌ها طبیعی است و اعتماد به جوانان در دولت جدید بسیار زیباست.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم از زحمات «رضا کمالی‌زرکانی» تقدیر و «اسماعیل جهانگیری» به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha