راهیابی کارکنان نیروی انتظامی کرمان به مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4028081
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

راهیابی کارکنان نیروی انتظامی کرمان به مسابقات سراسری قرآن

مسئول روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: ۱۳ نفر از نیروهای پایور و وظیفه استان کرمان به بیست‌‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه کارکنان پایور و وظیفه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران راه یافتند.

مسابقات سراسری قرآن کریم

مهدی علیدادی، مسئول روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان بیان کرد: بیست‌ و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه کارکنان پایور و وظیفه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ ۵ ، ۱۰ ، ۱۵ ، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن، درک مفاهیم و نکات تفسیری، همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

علیدادی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که در بازه زمانی سوم تا پنجم بهمن ماه ۱۴۰۰ در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج حضرت علی‌بن‌موسی‌رضا(ع) برگزار می‌شود، ۱۳ نفر از نیروهای پایور و وظیفه استان کرمان از شهرستان‌های کرمان، زرند، رفسنجان، عنبرآباد و ستاد استانی حضور دارند.

وی با بیان اینکه مرحله استانی مسابقات قرآن کریم، اوایل آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، گفت: در مرحله استانی این دوره از مسابقات بالغ بر ۱۵۰۰ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۱۳ نفر به مسابقات سراسری قرآن کریم ناجا راه یافتند که نفرات برگزیده آن به مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح راه می‌یابند.

مسئول روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: تعداد متسابقین نسبت به سال گذشته بالغ بر ۲۵ درصد افزایش داشته‌ است و تعداد نفرات برتر و راه یافته به مسابقات سراسری قرآن کریم از استان کرمان نیز نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد افزایش یافته است و امیدواریم شاهد موفقیت این افراد باشیم.

انتهای پیام
captcha