پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران نیازمند خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4028306
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی خبر داد:

پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران نیازمند خراسان‌جنوبی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۴ درصد به بیماران نیازمند خبر داد.

محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، امروز 23 دی ماه گفت: جمعیت هلال احمر در ادامه اقدامات و برنامه‌های خود در جهت حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه، اقدام به معرفی بیماران نیازمند برای اخذ تسهیلات قرض الحسنه کرده است.

وی گفت: در جهت انجام تکالیف محوله به بانک‌های عامل، اعتباری بالغ بر۸۲۰ میلیون تومان تسهیلات به بیماران نیازمند سطح استان اعطا می‌شود و در این اقدام حمایتی، سقف تسهیلات به ازای هر نفر حداکثر ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

رضایی گفت: پرداخت این تسهیلات از محل منابع قرض الحسنه خواهد بود و همچنین بازپرداخت اقساط تسهیلات حداکثر ۶۰ ماهه (۵ ساله) و با پایین‌ترین نرخ کارمزد در شبکه بانکی تعیین شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: از هر خانواده تنها یک نفر می‌تواند از تسهیلات مذکور استفاده کند و جوانان، امدادگران و داوطلبان نیازمند جمعیت هلال احمر در این طرح برای دریافت وام در اولویت قرار دارند.

رضایی یادآور شد: خیرین برای تأمین محل اقامت همراهان بیماران در طول دوره درمان می‌توانند با این اقدام خداپسندانه بیماران نیازمند را یاری کنند و جمعیت هلال احمر استان آمادگی دارد که حلقه واسط بین این افراد و توانمندان باشد.

 

انتهای پیام
captcha