۶ معلم در ریگان از سیلاب نجات یافتند
کد خبر: 4029206
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

۶ معلم در ریگان از سیلاب نجات یافتند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان از نجات 6 معلم و یک راننده جرثقیل گرفتار در سیل ریگان خبر داد.

نجات گرفتاران در سیل ریگان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، بهزاد عارف، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان با اشاره به بارندگی‌های اخیر در شهرستان ریگان گفت: با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر شهرستان ریگان 6 معلم و یک راننده جرثقیل که در شامگاه 26 دی‌ماه در سیلاب گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه مدیر آموزش و پرورش عشایری ریگان درباره 6 معلم و راننده جرثقیل در سیل گرفتار شده بودند، افزود: این معلمان که جهت ارسال کانکس جهت آموزش دانش‌آموزان، به مناطق کوهستانی رفته بودند با بارش باران و سیلابی شدن رودخانه‌ها تا شامگاه روز گذشته در منطقه گرفتار شدند.

عارف با بیان اینکه عبور از رودخانه، گل و لای بودن و صعب العبور بودن منطقه بر مشکلات این معلمان افزوده بود، تصریح کرد: وسلیه نقلیه و جرثقیل حمل کانکس دچار مشکل شده بود که این امر ساعت‌ها حادثه معلمان را با مشکل مواجه کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: با کسب اطلاع از تاخیر معلمان بلافاصله 2 تیم امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان به محل حادثه در منطقه کوهستانی اعزام شد و با حضور به موقع نیرو‌های امدادی، در کوتاه‌ترین زمان کار امدادی انجام شد و حادثه دیدگان در سلامت کامل امدادرسانی و از سیلاب نجات یافتند.

انتهای پیام
captcha