اعلام فراخوان جشنواره فرهنگی هنری «پناه مادرانه» در البرز
کد خبر: 4030356
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

اعلام فراخوان جشنواره فرهنگی هنری «پناه مادرانه» در البرز

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز از اعلام فراخوان اولین جشنواره فرهنگی هنری «پناه مادرانه» یادبود شهید دانش‌آموز «رضا پناهی» در این استان خبر داد.

شهید دانش آموز رضا پناهی

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اعلام فراخوان اولین جشنواره فرهنگی هنری «پناه مادرانه» یادبود شهید دانش‌آموز «رضا پناهی» در این استان خبر داد و گفت: دبیرخانه این جشنواره در کانون فرهنگی تربیتی رشد آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهید پژوهی، آشنایی دانش‌آموزان با شهدا و الگوبرداری از زندگی شهدا فعال شده است.

وی افزود: این جشنواره دارای بخش ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی است که علاقه‌مندان می‌توانند تا 27 بهمن‌ماه جاری آثار فرهنگی و هنری خود را به دبیرخانه پناه مادرانه ارسال کنند.

این مسئول تصریح کرد: جشنواره فرهنگی هنری پناه مادرانه بخش موسیقی و سرود، هنرهای نمایشی، شعر، رسانه، کتابخوانی، هنرهای تجسمی، ادبیات داستانی و بخش جنبی نیز دارد.

فهمیده با تأکید بر اینکه برنامه‌های این جشنواره با همراهی مادر دانش‌آموز شهید «رضا پناهی» در حال تدوین و آماده‌سازی است، یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۲۶۳۴۴۲۹۴۵۰ و ۰۹۰۳۷۴۷۴۹۰۲ کانون فرهنگی تربیتی رشد آموزش و پرورش ناحیه سه کرج تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha