خدمت به ساحت مقدس اهل بیت(ع) با گره‌گشایی از کار مردم
کد خبر: 4030427
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

خدمت به ساحت مقدس اهل بیت(ع) با گره‌گشایی از کار مردم

مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس رضوی گفت: هرکس گره‌ای از مشکلات مردم باز کند به ساحت مقدس اهل بیت(ع) و امام رضا(ع) خدمت کرده است.

آستان قدس رضوی

به گزارش ایکنا از البرز، مهدی رضوی‌کیا، مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس رضوی، امروز، دوم بهمن‌ماه در آیین تکریم و معارفه دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان البرز که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، با بیان اینکه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ایران را بیمه کرده است، اظهار کرد: این امام همام ولی نعمت تمام ایرانیان است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت بارگاه نورانی امام رضا(ع) جایگاه عاشقان اهل بیت(ع) شده است، افزود: خدمان رضوی ما با نام آن حضرت خدمت می‌کنند که افتخاری بزرگ است.

این مسئول با تأکید بر اینکه خدمت به مردم، خدمت به امام رضا(ع) و معصومین(ع) است، گفت: هر کس گره‌ای از مشکلات مردم باز کند به ساحت مقدس اهل بیت(ع) و امام رضا(ع) خدمت کرده است.

مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه اساس کار کانون‌های خدمت رضوی در استان‌ها محرومیت‌زدایی و کمک به بهبود معیشت نیازمندان جامعه و گسترش فرهنگ رضوی است، افزود: رساندن این کشتی به سرمنزل مقصود راحت نیست و باید تلاشی جهادی در این راه به کار برد.

در این آیین از خدمات پنج ساله عباس قاضیخانی، قدردانی و حسین رضایی به‌عنوان دبیر جدید کانون‌های خدمت رضوی استان البرز معرفی شد.

انتهای پیام
captcha