رئیس تبلیغات اسلامی شاهین‌دژ منصوب شد
کد خبر: 4030723
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

رئیس تبلیغات اسلامی شاهین‌دژ منصوب شد

طی مراسمی حجت‌الاسلام توحید ایمانی به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شاهین‌دژ منصوب و از زحمات حجت‌الاسلام احمد نورپور تجلیل شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شاهین‌دژ منصوب شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به‌ نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، طی مراسمی حجت‌الاسلام توحید ایمانی به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شاهین‌دژ منصوب و از زحمات حجت‌الاسلام احمد نورپور تجلیل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: اولین سیاستی که تبلیغات اسلامی روی آن بناگذاری شده است، مردمی کردن مسئله تبلیغ بوده و رهبر انقلاب جهاد تبیین را برعهده تبلیغات اسلامی گذاشته است.

حجت‌الاسلام منصور امامی افزود: اگر ما نتوانیم وظیفه خود را در قبال انقلاب انجام دهیم به قهقرا خواهیم رفت و امروز قدرت‌های پوشالی براساس تبلیغ شکل می‌گیرد و اگر تبلیغات را از آمریکا بگیریم ۹۰ درصد قدرتش را از دست خواهد داد. امروزه غربی‌ها با ساخت فیلم‌های مختلف به ذهن نوجوانان این‌گونه القا می‌کنند که کشورهای غربی مهد تمدن و قدرت و شجاعت هستند و اینگونه سعی دارند جهت زندگی انسان را تغییر دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: معاویه با استفاده از سیستم تبلیغات و ایجاد آخوندهای درباری و ساخت احادیث جعلی، حق اهل بیت(ع) را غصب کرد و لذا تبلیغات می‌تواند به گونه‌ای اثر بگذارد که علی(ع) که روح نماز است اینگونه به مردم القا شود که حضرت اهل نماز نبود. بودجه‌های شیطانی دشمن ده‌ها برابر بودجه‌های فرهنگی ماست و اساس حرکت انقلاب اسلامی فرهنگ ناب محمدی است و دشمن هم می‌داند که دقیقا باید اینجا سرمایه‌گذاری کند و لذا از سال‌های قبل در رشته‌های فیلم سازی و تبلیغات هزینه می‌کنند تا به اسلام ضربه می‌زنند.

حجت‌الاسلام امامی گفت: خداوند وعده پیروزی به متّقین داده است به شرطی که مومنین همراه باشند و مهم‌ترین کلید حرکت کشور را رهبر انقلاب مدیریت جهادی عنوان می‌کنند و با نظام کارمندی نمی‌توان کار را پیش برد.

امام‌جمعه شاهین‌دژ نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تبلیغ یکی از رسالت‌های انبیا و اولیای الهی است، اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه انبیا و معصومین ابلاغ دین است و امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی و فضای مجازی روش‌های تبلیغ هم متفاوت است.

حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا با بیان اینکه تبلیغ مسئله‌ای است که علمای دین به عنوان وارثان انبیاء بدان اهتمام دارند، اضافه کرد: برای مبلغ دین بازنشستگی وجود ندارد و آنها تا آخر عمر وظیفه تبلیغ را بر دوش دارند و این از آیه یبلغون به دست می‌آید. مبلغان راستین علوی و نبوی از احدی جز خداوند نمی‌ترسند و علت محدثه نظام اسلامی علما هستند و عالمی از حوزه علمیه به نام امام خمینی(ره) که از ثمره و آثار حوزه است، انقلاب را تشکیل داد و علت بقای نظام هم روحانیت و علما هستند.

وی خاطرنشان کرد: عالم اگر در تبلیغ دین به خداوند اتکا کند و از کسی نترسد خداوند او را کفایت می‌کند و لذا نمره یک شهر و استان بر اساس علمای آن بلاد است چرا که روحانیت مربیان جامعه اسلامی هستند و مهم‌ترین وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغ دین و نهادینه کردن فرهنگ نبوی و علوی است و لذا مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌ها باید با سازمان تبلیغات هماهنگ شوند.

انتهای پیام
captcha