دانشجویان بسیجی در میدان خدمت حضور پررنگ داشته باشد
کد خبر: 4033096
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱

دانشجویان بسیجی در میدان خدمت حضور پررنگ داشته باشد

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه بسیج دانشجویی باید در عرصه‌های مختلف نقش اساسی ایفا کند، گفت: دانشجویان بسیجی نیز در میدان خدمت حضور فعال و پررنگ داشته باشد.

حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا به نقل از سپاه شهدای آذربایجان غربی، محمدحسین کفعمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، روز گذشته، 11 بهمن در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با توجه به گستردگی و اهمیت دانشگاه‌ها، باید بسیج دانشجویی در عرصه‌های مختلف نقش اساسی ایفا کند و دانشجویان بسیجی نیز در میدان خدمت حضور فعال و پررنگ داشته باشد.

وی افزود: مسئله‌محوری که توسط بسیج دانشجویی مطرح و با تأیید مقام معظم رهبری شکل گرفت، در راستای حل مشکلات مردم است و باید  همه به آن اهتمام داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: جوانان انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری افسران جنگ نرم هستند که در سنگر دانشگاه با ارتباط مستقیم با اساتید که فرماندهان جنگ نرم هستند، عرصه مبارزه و جهاد را ترسیم و تبیین می‌کنند.

وی بر تزریق امید به جامعه تأکید کرد و گفت: ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه در راستای اهداف آمریکا و تهی کردن جوانان کشور بوده بنابراین ایجاد امید ابتدایی‌ترین جهاد در فضای دانشگاهی و کشور است.

سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: رؤسای دانشگاه‌ها نباید استقلال رای خود را فدای دیگران کنند، در جذب نیروی انسانی و هیئت علمی تک‌بعدی نگاه نکرده و باید بر تخصص افراد توجه شود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha