مسئولان با مافیای خودرو مقابله کنند
کد خبر: 4033722
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵

مسئولان با مافیای خودرو مقابله کنند

امام‌جمعه ارومیه گفت: این چه معنایی دارد هر روز قیمت خودرو بالا می‌رود و کیفیت‌ها پایین می‌آید لذا باید مجلس، قوه قضائیه و دولت وارد میدان شوند و جلوی مافیای خودرو را بگیرند.

سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، ۱۵ بهمن‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: ارتحال حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت عرض می‌کنم، ایشان از استوانه‌های دین و انقلاب بودند و در شورای نگهبان و تصویب قانون اساسی نقش داشتند و کتب متعددی در تقویت مبانی‌های دینی نوشته‌اند.

وی افزود: یکی از کادر نیروی انتظامی در شیراز به صورت فجیعی به شهادت رسیده است و ضمن محکومیت این جریان از مسئولان و قوه قضائیه می‌خواهیم تدابیری را در نظر بگیرند که این مسائل دوباره تکرار نشود؛ باید اراذل و اوباش از بین بروند و ناموس و جان مردم در امان بماند چرا باید در کشور اسلامی به اراذل و اوباش اجازه داده شود به راحتی سر کادر نیروی انتظامی را ببرند و به شهادت برسانند.

حجت‌الاسلام قریشی بیان کرد: ایران جای قمه و قداره کشی نیست؛ الحمدلله در استان آذربایجان‌غربی برخوردهای خوبی با اراذل و اوباش از سوی اداره اطلاعات صورت گرفت و باید در همه شهرها و استان‌ها اینگونه باشد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در آن دیدار به کثرت بخشنامه‌هایی که جلوی تولید را گرفته است، اشاره کردند و باید مسئولان این مسئله را حل کنند و معظم‌له در آن جلسه از پایین بودن کیفیت گلایه کردند و بالا رفتن کیفیت محصولات حمایت مسئولان و همت تولید کنندگان را می‌طلبد.

امام‌جمعه ارومیه تصریح کرد: این چه معنایی دارد هر روز قیمت خودرو بالا می‌رود و کیفیت‌ها پایین می‌آید و باید مجلس، قوه قضائیه و دولت وارد میدان شوند و جلوی مافیای خودرو را بگیرند و حرف رهبری روی زمین نماند و انتظار از دولت و مسئولان این است که برای مقابله با تورم که مهم‌ترین مطالبه رهبری است برنامه‌ریزی کنند و به سفارشات معظم‌له جامعه عمل بپوشانند.

وی گفت: انقلاب اسلامی معجزه قرن بود و شعار اصلی انقلاب، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود و در زمان پهلوی کشور استقلال نداشت و با دستور بیگانه‌ها اداره می‌شد و خبری از آزادی و انتخابات نبود و مردم در سرنوشت خود مؤثر نبودند و حکومت به سمت از بین بردن همه آثار اسلام پیش می‌رفت.

حجت‌الاسلام قریشی عنوان کرد: تبیین دستاوردهای ایران در جنبه‌های علمی و فن‌آوری و نظامی وغیره اهمیت فراوانی دارد و استقلال و آقا بودن هزینه دارد و بدون هزینه نمی‌توان بدان دست یافت، و کشورهایی مثل عربستان سعودی که تبدیل به گاو شیرده شده‌اند و از خود اختیاری ندارد.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: در ماجرای کرونا ایران جزو ده کشوری بود که به فن‌آوری واکسن مقابله با کرونا دست یافت، جمهوری اسلامی امروز در مسئله نانو در رتبه ۷ جهان قرار داریم و در خیلی از رتبه‌های علم پزشکی در رتبه چهارم قرار داریم و جمهوری اسلامی در حالی به این جایگاه دست یافته است که مورد تحریم همه جانبه جامعه جهانی قرار گرفته بود.

امام‌جمعه ارومیه اظهار کرد: حدود ۲۱ هزار زن به عنوان هیئت علمی در دانشگاه‌ها حضور دارند و  کشور به سمت پیشرفت حرکت می‌کند و مدیران استانی نیز باید برای مسائل اقتصادی برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام
captcha