انقلاب اسلامی با هدف تجدید حیات آموزه‌های قرآنی شکل گرفت
کد خبر: 4034097
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

انقلاب اسلامی با هدف تجدید حیات آموزه‌های قرآنی شکل گرفت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه قیام ملت ایران با هدف تجدید حیات آموزه‌های قرآنی صورت گرفت گفت: با اعتصام به قرآن بود که ملت ایران برابر استبداد داخلی و استعمار خارجی پیروز شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، در  آغاز مسابقات قرآنی زندانیان زن استان کردستان که به مناسبت دهه فجر امروز، 17بهمن‌ماه در کانون اصلاح و تربیت شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: قرآن کریم بزرگترین نعمتی است که خداوند متعال به بشر ارزانی کرده است و داروی تمام دردهای بشریت در این داروخانه معنوی و کارخانه انسان‌سازی موجود است.

وی افزود: قرآن از چنان ظرفیت و جامعیتی برخوردار است که می‌تواند تأمین کننده نیازهای مادی و معنوی بشریت در مسیر تدارک زندگی سعادتمندانه باشد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان بیان کرد: قرآن صرفاً کتاب اخلاق و تربیت و معرفت نیست بلکه بخش بسیاری از قرآن حاوی آموزه‌های سیاسی، اجتماعی و مسائل مهمی همچون استقلال، آزادی و نفع طاغوت‌های زمانه و استکبارستیزی است.

وی در پایان یادآور شد: قیام ملت ایران به جهت تجدید حیات قرآن و آموزه‌های قرآنی که به فراموشی سپرده شده بود، صورت گرفت و با اعتصام به قرآن کریم بود که ملت ایران در برابر استبداد داخلی و استعمار خارجی پیروز شد.

انتهای پیام
captcha