روحیه ایثار و شهادت‌طلبی همیشه سبب عزت و اقتدار ملت شده است
کد خبر: 4034182
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

روحیه ایثار و شهادت‌طلبی همیشه سبب عزت و اقتدار ملت شده است

امام جمعه شهرستان گرمی، گفت: روحیه ایثار و شهادت‌طلبی همیشه سبب عزت و اقتدار ملت در سطح جهانی می‌شود و ما برای رسیدن به این عزت بیش از 220 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم.

یادواره شهدای گرمیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله صفری، امام جمعه شهرستان گرمی، ۱۷ بهمن‌ماه، در مراسم یادواره شهدای گرمی، اظهار کرد: شهدا در سایه مکتب علی بن ابی‌طالب و قیام امام حسین(ع) عزت و آزادگی را برای ما ارمغان آوردند و شهادت واقعی شهادت عاشقانه و عارفانه است.

وی، با بیان اینکه شهدا درس ایثار و شهادت را ترویج دادند، تصریح کرد: روحیه ایثار و شهادت‌طلبی همیشه سبب عزت و اقتدار ملت در سطح جهانی می‌شود و ما برای رسیدن به این عزت بیش از 220 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم.

صفری بیان کرد: شهدا و ایثارگران بدون هیچ چشم‌داشتی با تبعیت از فرمان رهبری به جبهه‌ها رفتند و در شهادت از همدیگر سبقت گرفتند و تا وقتی که مردم فهیم، بصیر و آشنا به فرهنگ شهید و شهادت داریم در برابر هر هجمه‌ای ایستادگی می‌کنیم.

امام جمعه شهرستان گرمی، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و توطئه‌های استکبار جهانی و مزدوران منافق و معاندان به انقلاب اسلامی در داخل برای براندازی انقلاب نو پا از هیچ گونه تلاشی دریغ نکردند.

صفری افزود: دوران مبارزات انقلاب اسلامی و پیروزی آن مدیون مجاهدت‌های خالصانه و خون پاک شهیدان است که قدردان این مجاهدت‌ها هستیم.

انتهای پیام
captcha