لازمه رفع مشکلات اقتصادی در کشور تلاش جهادی است
کد خبر: 4035367
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
سردار زهرایی:

لازمه رفع مشکلات اقتصادی در کشور تلاش جهادی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی لازمه رفع مشکلات اقتصادی و محرومیت‌زدایی در کشور را تلاش جهادی دانست و گفت: باید در این راه در مقابل رانت‌خواران ایستاد و قطعاً چنین کاری به سود مردم خواهد بود.

سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشوربه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ایام دهه فجر، مراسم بهره‌برداری از یک هزار و 807 کارگاه اشتغال، اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی شب گذشته، 20 بهمن با حضور سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در استان فارس برگزار شد.

سردار زهرایی در این مراسم بر ضرورت حفظ اتحاد و انسجام در کارها تأکید کرد و گفت: باید در کنار یکدیگر تلاش کنیم و این تلاش هم با انسجام همراه باشد تا بتوانیم به اعتلای کشور و انقلاب کمک کنیم.

وی کارگروهی و تعاونی را یک راهکار مهم در بحث اقتصاد و رفع مشکلات آن دانست و افزود: امروز در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم که در این جنگ نگاه جهادگرانه در مقابل نگاه سودگرانه قرار گرفته است. متأسفانه 30 سال نظام اداری کشور در دست لیبرال‌ها بود اما این دولت جدید نسبت به نگاه لیبرال‌ها حرف مخالفی زد و به دنبال مردمی کردن اقتصاد و استفاده از ظرفیت‌های درونی کشور است.

زهرایی با ابراز امیدواری از اینکه بتوان به این مهم به صورت عملی دست یابیم، گفت: برای تحقق این موضوع باید همه در این مسیر کمک و تلاش کنند و حتی مجلس شورای اسلامی هم باید در این زمینه نقش خود را ایفا کند تا رفع مشکلات اقتصادی و محرومیت‌زدایی به خوبی رقم خورد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی لازمه رفع مشکلات اقتصادی و محرومیت‌زدایی در کشور را تلاش جهادگونه دانست و گفت: باید در این راه در مقابل رانت‌خواران ایستاد و قطعاً چنین کاری به سود مردم خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود خود به افتتاح ۱۰۸۷ کارگاه اشتغال اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی در استان فارس اشاره کرد و گفت: این کارگاه‌های اجتماع محور یک نمونه است و نشان می‌دهد که مسیر جدیدی در حال باز شدن است.

زهرایی در پایان بیان کرد: افتتاح چنین کارگاه‌هایی این پیام را دارد که مردم باید همان‌گونه که در برهه‌های مختلف حضور یافته‌اند و نقش‌آفرینی کرده‌اند باید در عرصه اقتصاد هم وارد میدان شوند و با کارگروهی و منسجم از این برهه سخت نیز عبور کنند و در این راه هم بسیج سازندگی به عنوان تسهیل‌گر نه تصدی‌گر همراه با مردم خواهد بود.

انتهای پیام
captcha