ایران به برکت انقلاب در اوج اقتدار قرار دارد
کد خبر: 4035642
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

ایران به برکت انقلاب در اوج اقتدار قرار دارد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: امروز به برکت انقلاب و تلاش‌های امام امت و درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایران در اوج اقتدار و بالندگی خود قرار دارد.

سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، ۲۲ بهمن در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه، ضمن دعوت به تقوای الهی و با تأکید بر لزوم احترام به والدین، اظهار کرد: یکی از مسائلی که ائمه معصومین(ع) بر آن تأکید بسیار دارند توجه به والدین چه در زمان حیات و چه در دوران پس از مرگ است که باید با خیرات و حسنات به فکر آن‌ها باشیم.

وی با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، افزود: با آمدن امام خمینی(ره) به ایران دست یغماگران و سلطه‌جویان از کشور قطع شد و ایران به استقلال رسید.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب و تلاش‌های امام امت و درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایران در اوج اقتدار و بالندگی خود قرار دارد.

وی بیان کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه، فتنه‌های مختلف، نفوذ افراد ناکارآمد در بخش‌های مختلف و تقویت داعش در طول 43 سال گذشته، به یاری خداوند، ایران اسلامی هر روز قدرتمند و عزتمندتر از گذشته شده است.

حجت‌الاسلام قریشی گفت: هرچند در حال حاضر ملت دارای مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند اما دلیل عمده این مشکلات تحریم‌هاست که با امید الهی این مشکلات نیز رفع خواهد شد.

وی عزت و اقتدار اسلام در کشور و جهان را بزرگترین دستاورد نظام مقدس انقلاب اسلامی دانست و گفت: در حال حاضر در عرصه‌های مختلف دستاوردهای بزرگی را به دست آورده‌ایم، این دستاوردها ثمره تلاش‌ها و مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران است.

حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه در تلاش بود که پرچم آزادی و عدالت‌خواهی را در کل جهان برافراشته نگه دارد، تأکید کرد: از افتخارات بزرگ ایران اسلامی تربیت افرادی نظیر حاج قاسم سلیمانی است که موجب عزت ایران در داخل و خارج کشور و رعب و وحشت دشمنان اسلام شد.

انتهای پیام
captcha