ارائه تسهیلات قضایی به زندانیان نادم در فارس
کد خبر: 4035906
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

ارائه تسهیلات قضایی به زندانیان نادم در فارس

طبق اعلام مدیرکل زندان‌های فارس کسانی که در زندان رفتار و نگرش آنان در عمل تغییر کند و در برنامه‌های اصلاحی زندان مشارکت کنند با هماهنگی مراجع قضایی ذیربط زمینه دستیابی آنان به تسهیلات قضایی تسهیل خواهد شد.

اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های فارس امروز، 23 بهمن در بازدید سرزده از زندان فسا و در جمع زندانیان با تشویق آنان به حضور در فعالیت‌های فرهنگی، اصلاحی و اشتغال و حرفه‌آموزی گفت: کسانی که رفتار و نگرش آنان در عمل تغییر کند و در برنامه‌های اصلاحی زندان مشارکت کنند با هماهنگی مراجع قضایی ذیربط زمینه دستیابی آنان به تسهیلات قضایی تسهیل خواهد شد.

وی با استناد به آیات و روایات ائمه اطهار(ع)، زندانیان را به اظهار ندامت و توبه از رفتار گذشته خود و اجرا کردن دستورات اسلام در زندگی شخصی و اجتماعی دعوت کرد.

ابراهیمی در ادامه سخنان خود همچنین به بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این انقلاب و این امنیت با رهبری داهیانه امام خمینی(ره)، از خود گذشتگی بزرگان، علما و شهدا و جوانان این مرز و بوم حاصل شده است.

مدیرکل زندان‌های فارس افزود: این انقلاب وظیفه ما در خدمت به مردم و نیازمندان را دو چندان می‌کند و مسئولیت ما در این راستا سنگین‌تر است.

وی با اشاره به  آیه 10 سوره مبارکه فاطر از قرآن کریم گفت: سربلندی از آن خداست و هرکس سربلندی می‌خواهد از خداوند طلب کند و این مسئله را باید همواره در انجام وظایف خود نصب‌العین قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha