بهره‌مندی 2 هزار مددجو از برنامه‌های قرآنی کمیته امداد البرز
کد خبر: 4036160
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

بهره‌مندی 2 هزار مددجو از برنامه‌های قرآنی کمیته امداد البرز

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون دو هزار مددجوی تحت پوشش این نهاد از برنامه‌های قرآنی بهره‌مند شدند.

فعالیت های قرآنی مددجویان کمیته امداد البرز

رضا البرزی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه این نهاد برنامه‌های متنوعی را برای توسعه اعتقادات دینی و مذهبی جامعه هدف اجرا می‌کند، اظهار کرد: کمیته امداد برای تقویت بنیه اعتقادی و دینی مددجویان تحت حمایت نسبت به اعزام آنان به اماکن زیارتی همچون مشهد مقدس و همچنین برگزاری اردوهای آموزشی ـ تربیتی اقدام می‌کند.

وی افزود: این نهاد برای تحقق اهداف فرهنگی و تربیتی خانواده‌ها به‌ویژه تقویت بینش اعتقادی و اخلاقی با برگزاری اردو در فضاهای فرهنگی مناسب، امکان کشف استعدادها، خلاقیت‌ها، ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی و تقویت باورهای دینی مددجویان تحت حمایت را فراهم می‌کند.

این مسئول همچنین درباره برگزاری برنامه‌های قرآنی کمیته امداد البرز توضیح داد: از ابتدای سال تاکنون دو هزار برنامه قرآنی برای مددجویان البرزی برگزار شده است و در مجموع دو هزار نفر از این برنامه‌ها بهره‌مند شده‌اند.

البرزی آموزش مسائل دینی و قرآنی به خانواده‌های مددجویان را یکی از برنامه‌های اصلی این نهاد برشمرد و گفت: 800 نخبه قرآنی از بین مددجویان طی برگزاری این برنامه‌ها شناسایی شده‌اند که از این تعداد 20 نفر حافظ و قاری قرآن هستند.

وی در پایان یادآور شد: کمیته امداد در بین دستگاه‌های گوناگون این استان در زمینه ترویج فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی همواره پیشتاز بوده است و در تمام طول سال برای خانواده‌های مددجو برنامه‌های فرهنگی و قرآنی دارد.

انتهای پیام
captcha