بخشش 19 زندانی محکوم به قصاص در البرز
کد خبر: 4038891
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

بخشش 19 زندانی محکوم به قصاص در البرز

مدیر زندان رجایی‌شهر کرج گفت: با پیگیری‌های مستمر و بی‌وقفه مددکاران این زندان و بخشش اولیای دم، امسال ۱۹ محکوم به قصاص این زندان از چوبه‌دار نجات یافتند.

بخشش زندانی محکوم به قصاص

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی زندان رجایی‌شهر کرج، الله‌کرم عزیزی، مدیر زندان رجایی‌شهر کرج اظهار کرد: واحد مددکاری زندان رجایی‌شهر با شناسایی خیرین و نیکوکاران درون و برون سازمانی و استمداد از آنان شرایط اخذ رضایت از اولیای دم برای محکومین به قصاصی که بیش از ۱۰ سال در حبس بودند را فراهم کردند.

وی گفت: با پیگیری‌های مستمر و بی‌وقفه مددکاران این زندان و بخشش اولیای دم، امسال ۱۹ محکوم به قصاص این زندان از چوبه‌دار نجات یافتند.

این مسئول بیان کرد: عفو و گذشت یکی از فضیلت‌ها و منش نیک در رفتار و اخلاق انسانی است که می‌تواند ارزش و جایگاه واقعی انسان را دو چندان کند. این مسئله به‌ویژه در سختی‌ها مانند مجازات قاتلین خود را نشان می‌دهد.

مدیر زندان رجایی‌شهر با تأکید بر اینکه از ماندگارترین اقدامات در عرصه اصلاح و تربیت اقدام برای صلح و سازش و اخذ رضایت و گذشت اولیای دم است، گفت: در این مسیر تلاش‌های مستمر مددکاران برای آزادی زندانیان برکسی پوشیده نیست.

انتهای پیام
captcha