هفدهمین دوره آزمون تخصصی اعطاء مدرک در اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4039496
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳

هفدهمین دوره آزمون تخصصی اعطاء مدرک در اسدآباد برگزار می‌شود

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از برگزاری هفدهمین دوره آزمون تخصصی اعطاء مدرک در این شهرستان خبر داد و گفت: حافظان قرآن کریم می‌توانند تا 25 اسفندماه جهت ثبت‌نام خود اقدام کنند.

آزمون تخصصی اعطاء مدرک در اسدآبادحمزه کماسی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: آزمون‌های تخصصی طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن شامل آزمون‌های بخش ۱۰ جزء و ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن، با درجات ۱ تا ۵ و هم‌ترازی با مدارک دیپلم تا دکترا است که به صورت کشوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این آزمون تخصصی هر ساله از سوی سازمان دارالقرآن الکریم برگزار و مدارک فوق با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به افراد برگزیده اعطا می‌شود.

کماسی بیان کرد: این آزمون برای حافظان کل متقاضی مدرک حفظ درجه سه در دو مرحله کتبی و شفاهی برپا می‌شود و حفاظ در صورت قبولی در بخش کتبی، در آزمون شفاهی شرکت کرده و مواردی همچون تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن و حسن حفظ آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد تصریح کرد: پیش از آغاز ثبت‌نام و درج اطلاعات، لازم است شركت‌كنندگان اسكن عكس شناسنامه (صفحه اول)، كارت ملی و مدارك معافیت(در صورت وجود) خود را با توجه به حجم و اندازه مندرج در جدول زیر تهیه کرده و در دسترس داشته باشند.

کماسی در ادامه اظهار کرد: حافظان قرآن کریم می‌توانند تا 25 اسفندماه برای ثبت نام به نشانی www.telavat.ir سایت تلاوت مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha