آغاز احداث ۲۴ واحد مسکن محرومان در اردبیل
کد خبر: 4039635
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵

آغاز احداث ۲۴ واحد مسکن محرومان در اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: ساخت ۲۴ واحد مسکن محرومان در محله آرازعلی با مشارکت خیر اردبیلی آغاز شده است.

مسکن محرومانبه گزارش ایکنا از اردبیل، فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل، نهم اسفندماه، در مراسم آغاز عملیات احداث ۲۴ واحد مسکونی محرومان در اردبیل، اظهار کرد: انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل تاکنون موفق شدند ۳۰۰ واحد مسکن را برای تأمین سرپناه نیازمندان در مناطق مختلف این استان احداث کرده و تحویل نیازمندان دهند.

وی، این عمل خیر و نیک را قابل ستایش توصیف کرد و گفت: بخشی از مشکلات ساخت مسکن با همراهی خیرین تأمین شده و در مناطق مختلف استان می‌توانیم از این ظرفیت در جهت تأمین سرپناه گروه‌ها و اقشار نیازمند استفاده کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل، افزود: انجمن خیرین مسکن‌ساز در حال حاضر ۳۹۶ واحد مسکن را در حال احداث دارند که پیشرفت آنها بین ۱۰ تا ۹۰ درصد است که سال آینده بخشی از این واحدها تکمیل و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

سبحانی بیان کرد: بنیاد مسکن در کنار وظیفه خطیر ساخت و تحویل مسکن به اقشار مختلف جامعه به ویژه نیازمندان، سعی کرده تا در سال‌های اخیر با همراهی بهزیستی و کمیته امداد به نیاز مسکن محرومان از طریق این انجمن و منابع اعتباری ملی پاسخگو باشد که در طرح جهش تولید مسکن نیز در مناطق مختلف استان این هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha