امام‌جمعه نقده معارفه شد
کد خبر: 4040167
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

امام‌جمعه نقده معارفه شد

طی مراسمی حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا، به‌عنوان امام‌جمعه نقده انتخاب و از زحمات حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی، امام‌جمعه پیشین قدردانی شد.

تودیع و معارفه امام‌جمعه نقده به‌گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، مراسم تکریم و معارفه امام‌جمعه نقده، روز گذشته، 12 اسفندماه برگزار و در طی آن حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا، به‌عنوان امام‌جمعه جدید نقده انتخاب و از زحمات حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی، امام‌جمعه پیشین قدردانی شد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در این مراسم، با اشاره به اینکه نماز جمعه نشان حاکمیت اسلام است، اظهار کرد: مسئولیت‎‌‌ها گذری بوده و تنها کسی برنده این مسئولیت‌ها است که با استفاده مناسب و خدمت‌رسانی به مردم با خداترسی و شجاعت در خدمت مردم باشد.

وی افزود: مردم نقده مردمی ولایت‌مدار و انقلابی بوده و این شهرستان در طول عمر با برکت انقلاب با تقدیم ۷۰۰ شهید بزرگوار نشان داده که با وحدت و همدلی و انسجام همیشه در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده و در سنگر آرمان‌های امام خمینی(ره) با بصیرت اهداف نظام را دنبال کردند.

حجت‌الاسلام  محمود ابراهیمی، امام‌جمعه پیشین نقده نیز با اشاره به نقش مهم نماز جمعه در جامعه افزود: تقویت نماز جمعه باعث حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در شهرستان می‌شود و امروز با تحویل این مسئولیت از مردم حلالیت می‌طلبم.

حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا امام‌جمعه جدید نقده هم برپایی نماز جمعه را واجب عینی دانست و افزود: نماز جمعه تبیین‌گر سیاست‌های نظام است و هر شخصی این مسئولیت را بر عهده می‌گیرد باید اهل تبعیض و جناحی نباشد و آرزوی موفقیت برای حجت‌الاسلام ابراهیمی را دارم.

محمد نوبخت‌نیا، سرپرست فرمانداری شهرستان نقده هم با اشاره به اینکه این شهرستان  در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت زبانزد خاص و عام است، تصریح کرد: در این شهرستان بیش از ۲ هزار نفر از اقصی نقاط کشور در راستای مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی به شهادت رسیده‌اند که بیش از ۷۰۰ شهید بزرگوار اهل نقده هستند.

انتهای پیام
captcha