خودکفایی 2100 خانوار مددجویی آذربایجان غربی
کد خبر: 4040772
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

خودکفایی 2100 خانوار مددجویی آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: امسال دو هزار و 151 خانوار مددجوی تحت پوشش با دریافت تسهیلات و آغاز کسب و کار خویش خودکفا شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این تعداد افزایش یابد.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربیعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: خودکفایی مددجویان یکی از اهداف مهم این کمیته بوده که در سال‌ها اخیر با اجرای برنامه‌های مختلف درصدد تحقق این هدف هستیم.

وی افزود: یکی از اقدامات اساسی برای خودکفایی مددجویان فراهم کردن شرایطی برای اشتغال آنها است که برای این منظور تسهیلات مختلفی در رشته‌های مختلف دام‌داری، کشاورزی، مشاغل خانگی و صنایع‌دستی پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: در سال جاری با اعطای تسهیلات سه هزار و 300 ریالی و برگزاری کلاس‌های آموزشی و کاریابی برای 9 هزار و 300 نفر در سطح استان اشتغال ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: امسال دو هزار و 151 خانوار مددجوی تحت پوشش با دریافت تسهیلات و آغاز کسب و کار خویش خودکفا شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این تعداد افزایش یابد.

انتهای پیام
captcha