دیدار اعضای کاروان قرآنی انقلاب با دریادار «سیاری»
کد خبر: 4041411
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

دیدار اعضای کاروان قرآنی انقلاب با دریادار «سیاری»

مسئولان کاروان قرآنی انقلاب روز گذشته به مناسبت روز جانباز با معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

دیدار مسئولان کاروان قرآنی انقلاب با دریادار «سیاری»

به گزارش ایکنا، احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشور و مسئول کاروان قرآنی انقلاب و علی‌اصغر کرامتی‌منش، دبیر اجرایی این کاروان روز گذشته به مناسبت روز جانباز با امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

در این دیدار علاوه بر تبریک روز جانباز به ایشان، یک جلد کلام الله مجید نیز از سوی کاروان قرآنی انقلاب به وی اهدا شد. همچنین در این دیدار احمد ابوالقاسمی که خود از جانبازان دفاع مقدس است، کتاب «ترکش دوست‌داشتنی» که حاوی خاطرات روزنوشت قرآنی و رزمندگی وی است به امیر سیاری هدیه داد.

در بخش دیگری از این دیدار گزارش فعالیت‌های کاروان قرآنی انقلاب در طول چهار سال اخیر از سوی مسئول کاروان ارائه و از اهتمام ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران و به خصوص نیروی دریایی راهبردی ارتش به فعالیت‌های قرآنی فاخر و در تراز ارتش حزب‌الله، قدردانی شد.

ابوالقاسمی بیان کرد: خوشبختانه فعالیت‌های فاخر قرآنی و موثر که از زمان فرماندهی امیر سیاری در این نیرو آغاز شد، با حضور امیر خانزادی و اینک در دوره فرماندهی امیر ایرانی، رشد و توسعه چشمگیری داشته است.

دیدار مسئولان کاروان قرآنی انقلاب با دریادار «سیاری»

دریادار سیاری نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور کاروان قرآنی انقلاب در یگان‌های ارتش و به خصوص مناطق نیروی دریایی راهبردی ارتش در سواحل مکران، بر حضور این کاروان و اجرای برنامه‌های فاخر قرآنی در تمام یگان‌ها و نیروهای ارتش و حمایت خاص از این برنامه‌ها تأکید کرد.

همچنین در این دیدار رضا قاسمی، فرمانده پایگاه بسیج امام جعفر صادق(ع) که در جشنواره مالک اشتر سپاه، پایگاه نمونه و برتر کشور شناخته شده است نیز حضور داشت.

انتهای پیام
captcha