آزمون تأمین نیروی انسانی بنیاد مسکن در قم برگزار شد + عکس
کد خبر: 4041664
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
از سوی جهاددانشگاهی قم؛

آزمون تأمین نیروی انسانی بنیاد مسکن در قم برگزار شد + عکس

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی قم از برگزاری آزمون استخدامی تأمین نیروی انسانی بنیاد مسکن در قم همزمان با سراسر کشور با حضور ۱۸۸ نفر خبر داد.

علی حسینی، سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی قمعلی حسینی، سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، با اشاره به برگزاری آزمون تأمین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان، اظهار کرد: این آزمون امروز، 18 اسفندماه از ساعت ۹ تا 10:30 همزمان با سراسر کشور در قم برگزار شد. 

وی با بیان اینکه ۱۸۸ نفر در این آزمون با یکدیگر به رقابت پرداختند، افزود: داوطلبان در این آزمون استخدامی می‌توانند نتایج آزمون را در سایت مرکز جهاددانشگاهی به نشانی hrtc.ir دریافت کنند.

حسینی بیان کرد: براساس اعلام بنیاد مسکن در دفترچه راهنمای این آزمون، متقاضیان واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی تخصصی، مصاحبه‌های تخصصی و عمومی و طی مراحل اداری، با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و بیمه و بازنشستگی تأمین اجتماعی به کارگیری می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: دارندگان بالاترین امتیاز براساس نتایج آزمون کتبی و مدارک ارسالی، برای انجام مصاحبه‌های عمومی و تخصصی توسط بنیاد مسکن دعوت می‌شوند.

انتهای پیام
captcha