اعلام فراخوان فیلم‌های 313 ثانیه‌ای با عنوان «جرعه‌ای از قرآن»
کد خبر: 4042359
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹

اعلام فراخوان فیلم‌های 313 ثانیه‌ای با عنوان «جرعه‌ای از قرآن»

فراخوان فیلم‌های 313 ثانیه‌ای با عنوان «جرعه‌ای از قرآن» ویژه دانش‌آموزان متوسطه دوم شهر تهران برگزار می‌شود.

 فراخوان فیلم‌های 313 ثانیه‌ای با عنوان «جرعه‌ای از قرآن»به گزارش ایکنا، فراخوان فیلم‌های 313 ثانیه‌ای با عنوان «جرعه‌ای از قرآن» ویژه دانش‌آموزان متوسطه دوم(دبیرستانی) شهر تهران از سوی اداره قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار می‌شود.

جشنواره فوق با محوریت اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی، عبادی، داستانی و در قالب «سؤال از شما، پاسخ از قرآن» برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان باید در ارسال فیلم‌ها به مواردی چون درج محور فیلم و نام سوره و شماره آیه و مشخصات دانش‌آموز(نام و نام خانوادگی، مدرسه، پایه، منطقه)، طرح یک سؤال روز، تلاوت آیه‌ای که پاسخ به آن سوال طرح شده باشد، با قرائت یا ترتیل یا به صورت ساده و ترجمه روان آیه، توجه داشته باشند.

دانش‌آموزان توجه داشته باشند هنگام فیلمبرداری گوشی موبایل خود را در حالت افقی نگه‌ دارند. همچنین می‌توانند در قابل محورهای فوق یک سؤال را به صورت تک نفره، دونفره و یا چندنفره و در جمع دوستان مطرح کنند و حداکثر به مدت 313 ثانیه فیلم بگیرند.

دانش‌آموزان تا 28 فروردین‌ 1401، نیمه ماه مبارک رمضان مصادف با میلاد امام حسن(ع) فرصت دارند تا فایل‌های خود را از طریق شاد به نشانی @admin112 ارسال کنند.

به نفرات اول تا سوم این دوره جشنواره به ترتیب جوایز 3، 2 و 1 میلیون تومان و به 37 نفر برگزیده بعدی کارت هدیه 100 هزار تومان اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha