حمله موشکی به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده اشراف اطلاعاتی ایران است
کد خبر: 4043995
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

حمله موشکی به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده اشراف اطلاعاتی ایران است

امام‌جمعه ارومیه گفت: حمله موشکی ایران به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در اربیل نشان از اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی ایران از پایگاه‌های دشمن بوده همچنین هشداری به دشمنان نظام است تا بدانند هیچ تعرضی به ایران بدون جواب نخواهد بود.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، ۲۷ اسفند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی شهر برپا شد، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در اربیل اظهار کرد: این حمله موشکی نشان از اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی ایران از پایگاه‌های دشمن بوده همچنین هشداری به دشمنان نظام است تا بدانند هیچ تعرضی به ایران بدون جواب نخواهد بود.
وی گفت: امروزه به برکت رهبری داهیانه معظم له و قدرت نظامی و دفاعی ایران، امنیت در این کشور تامین است و دشمنان نظام، جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی ضمن ابراز تاسف از قتل عام دسته جمعی ۸۱ نفر در عربستان گفت: براساس حقوق بین‌الملل، قتل دسته جمعی جزو جنایات جنگی محسوب می‌شود و جای تعجب دارد سازمان ملل و کشورهایی که خود را داعیان حقوق بشر می‌دانند هیچ عکس‌العملی نسبت به این قتل عام دسته جمعی نشان ندادند.
حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به نیمه شعبان و ولادت امام عصر و نام‌گذاری این هفته به نام سربازان گمنام، ضمن قدردانی مجاهدت‌های این نیروهای امنیتی گفت: این سربازان بی‌نام و نشان با شناسایی تهدیدهای دشمنان امنیت مردم را تامین می‌کنند.
وی با اشاره به آستانه سال نو و نوروز، تغییر و تحول در طبیعت را نشانه قدرت الهی دانست و فرصتی برای عبرت گرفتن و توجه به آخرت عنوان کرد و گفت: سال جدید فرصتی است انسان بر اعمال خود طی یکسال گذشته نظاره‌گر باشد و ضمن سنجش رفتار و کردار خود، در صورت قصور به جبران بپردازد.
امام‌جمعه ارومیه با تاکید بر اهمیت صله ارحام تصریح کرد: در سال جدید ضمن تجدید دیدار با اقوام باید کدورتها را به مرحمت تبدیل کرد و سال جدید را نباید با کینه و خصومت آغاز کرد.
وی همچنین از مسئولان و مدیران استانی خواست، ایام تعطیلات نوروزی نباید خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کند و مدیریت شهری نیز با تدابیر لازم نسبت به جمع‌آوری ضایعات و نخاله‌ها از ورودی شهرها اقدام کند تا مسافران نوروزی با صحنه زیبایی از ورودی شهر روبه‌رو شوند.
حجت‌الاسلام قریشی گفت: در تفکر اسلامی، برخلاف دیدگاه غرب که آخرالزمان را تاریک و وحشتناک ترسیم می‌کند، آینده آخرالزمان روشن است و خداوند وعده نصرت به مومنان داده است. 
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: براساس روایات امام زمان با ظهور خود، ظلم را از بین برده و عدالت را ساری خواهد کرد، وفور نعمت خواهد بود و مردم در امنیت کامل زندگی خواهند کرد. 
انتهای پیام
captcha