علم مسیر توسعه را به روی کشور می‌گشاید
کد خبر: 4044944
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
امام جمعه ارومیه:

علم مسیر توسعه را به روی کشور می‌گشاید

امام‌جمعه موقت ارومیه گفت: قدرت علمی، مولفه‌ای مهم در قدرت کشورهای مختلف دنیا به شمار می‌رود و این امر، همواره باید مدنظر مسئولان مربوطه، محققان و پژوهشگران باشد، همه ما باید توجه داشته باشیم که توسعه همه‌جانبه کشور، از مسیر تولید علم و گسترش آن به سمت تولید می‌گذرد.

محمد حیدری زاد امام جمعه موقت ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد حیدری‌زاد، امام‌جمعه موقت ارومیه، 5 فروردین در خطبه‎های نمازجمعه این هفته ارومیه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی اظهار کرد: توسعه علمی و دانش‌بنیان، مهمترین نیاز امروز کشور به شمار می‌رود و باید همه در این خصوص، به صورت جهادی وارد شوند.

وی افزود: قدرت علمی، مولفه‌ای مهم در قدرت کشورهای مختلف دنیا به شمار می‌رود و این امر، همواره باید مدنظر مسئولان مربوطه، محققان و پژوهشگران باشد، همه ما باید توجه داشته باشیم که توسعه همه‌جانبه کشور، از مسیر تولید علم و گسترش آن به سمت تولید می‌گذرد.

امام جمعه موقت ارومیه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی امسال خودشان، به خوبی به جایگاه اقتصاد دانش بنیان و تولید بر مبنای دانش تاکید فرمودند و بخش مهمی از شعار امسال را به این موضوع مهم اختصاص دادند.

وی عنوان کرد: با توجه به این تاکید مهم و تاکیدات پیشین رهبر معظم انقلاب، تولید بر مبنای دانش و همچنین توجه به اشتغال‌آفرینی در حوزه تولید باید در دستور کار جدی مدیران حوزه های مرتبط و مردم باشد.

حجت‌الاسلام حیدری‌زاد، پیشرفت حوزه‌های دفاعی و نظامی کشور را یکی از الگوهای توسعه‌بخش تولید دانش بنیان عنوان کرد و گفت: این روند باید در دیگر بخش‌ها نیز ساری و جاری باشد.

انتهای پیام
captcha