مسئولان با هرگونه تخلف در پرداخت وام ازدواج برخورد کنند
کد خبر: 4044947
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

مسئولان با هرگونه تخلف در پرداخت وام ازدواج برخورد کنند

امام‌جمعه مهاباد گفت: هر گونه جانب‌داری و تعصب‌های بی‌مورد در پرداخت وام ازدواج به جوانان باید توسط مسئولان شهرستانی رصد و با هرگونه تخلف در این مورد باید برخورد شود.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد، 5 فروردین در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد اظهار کرد: تبعیض در پرداخت وام ازدواج به جوانان این شهرستان و هرگونه دسته‌بندی بین آنان قابل قبول نیست.

وی افزود: هر گونه جانب‌داری و تعصب‌های بی‌مورد در پرداخت وام ازدواج به جوانان باید توسط مسئولان شهرستانی رصد و با هرگونه تخلف در این مورد باید برخورد شود.

امام‌جمعه مهاباد ادامه داد: یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری و شعار سال جدید، اشتغال جوانان بوده که به عنوان گام اول ازدواج مطرح شده و ضروری است برای بهبود شرایط موجود مسئولان همت بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم بی‌گناه تنها قربانیان جنگ‌ها هستند، خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری در پیام نوروزی، ظلم و ستم استکبار جهانی برای به دست آوردن قدرت و ثروت برای همه مشهود است.

ماموستا امامی با محکوم کردن اعدام دسته جمعی افرادی در یکی از کشورهای مسلمان بیان کرد: هیچ‌گاه با ظلم و خشونت و زندان و اعدام، محبوبیت و مشروعیت و محبوبیت حکومتی پایدار و بادوام نبوده و امیدواریم این روند در سده پانزدهم به اتمام برسد.

 

انتهای پیام
captcha